Bun venit in noul an!

by - sâmbătă, ianuarie 04, 2014

In intampinarea noului an, Cocolino m-a intampinat cu mireasma de poveste.
Am deschis portile casei mele, si am facut loc celor de la BuzzStore, in lumea mea.

Pentru a doua oara BuzzStore mi-a rasplatit suspansul si dorintele, cu bunatate si fericire. Astfel, cei doi au intrat in casa mea iar eu am fost acceptata in campania de testare.
Astfel am primit pachetul Cocolino format din noile arome Cocolino si ursuletul magic de plus.

Acum intreaga mea casa este invaluita in prospetime iar hainele imi zambesc zi de zi.
Inscrie-te si tu in comunitatea Buzz Store si fii lider de opinie intre prietenii tai. Fii cu ochii pe ei pentru a afla cand vor incepe noile campanii de testare si depuneti candidatura acolo unde consideri ca te potrivesti. Daca esti acceptat, ai ocazia de a primi produsele campaniei spre testare in mod gratuit.
Tu ce parere ai despre produsele Cocolino? Le-ai incercat? Te invit sa iti exprimi parerea intr-un comentariu. Un an nou plin cu bucurii!




You May Also Like

0 comments