Sfatul doctorului pentru liniştea ta!

by - miercuri, martie 12, 2014

Printre pereţii unei case aproape pustiiinima îmi tresare şi îmi cere ajutor. Cel mai bun remediu în acest moment, pare a fi Doctor Deco. Fără a sta pe gânduri şi a preveni boala i-am făcut o vizităurmând ca în final   salvez din ghearele terifiante ale acestor clipe. 

-Bună ziua doctore! 


-Bună draga mea! Cu ce îţi pot fi de folos? 


-Doctore, "sufletul" îmi plânge, privirea mi se înceţoşează. Zi de zi,  aşez alene într-un colţ de cameră şi privesc în jur. Stafiile îşi fac prezenţa şi  posedă cu energiile lor negative. Totul emană doar amărăciunetristeţecasa mea are probleme mari! Vreau  o readuc la viaţă îi dau şansa  fie şi ea fericităpereţii să îmi surâdă şi  îmi danseze în paşii unei atmosfere vintage şi caldă. Vreau o lume colorată, un univers pe palmele unui curcubeu, o viaţă colorată în propriul meu cămin de suflet. Vreau ca eu  o pot simţi cea mai bună prietena iar ea la rândul ei,  îmi răspundă atât mie cât şi musafirilor, cu aceeaşi suavitate. Vreau  ştiu reţeta sănătăţii sale!


-Draga mea, 
acasă este singurul loc în care tu vei simţi căldură, vei inspira linişte şi unde te vei putea învălui în amintirile copilăriei sau vei putea admira rodul mâinilor tale. Te vom ajuta cu mare drag! Ce ne mai poţi spune despre preţioasa ta
-Ea are o vârstă foate înaitată, este culcuşul amintirilor din copilarie, dar, pe cât posibil, am ajutat-o  se menţină în formă prin mici modificări. Are două camere şi vreau -ţi spun  sufrageria este universul meu. Aici  pot regăsi cu toţi cei dragi. Însăîn ultima vreme o simt cam rece şi tristăŞi-a pierdut farmecul odată cu trecerea timpului şi vreau  îl dăruiesc din nou. Poartă pereţi galbenica acesorii are o canapea, o biblotecă ce încontinuu îl strigă pe Eminescu şi pe Lucian Blagaplus o mică măsuţă acaparată de decor, pitită într-un colţ


-Foarte bine atunci! Ai apelat la "medicul" potrivit. Doctor Deco te va ajuta  readuci viaţă în căminul tău preţios. Astfel, noi punem la dispoziţie o multitudine de decoraţiuni interioare pentru fiecare problemă a "pacienţilornoştri. Oricare îţi vor fi deciziile, noi ţi le vom respecta, astfel încât orice alegere ai face, acestea vor adăuga un strop de bun gust şi rafinament. Eu îţi recomand din gama de decoraţiuni  alegi dintre rame pentru a putea pune în loc de onoare cele mai dragi amintiri, poţi face o vizită către "asistentul" gamei de vaze, care vor da un strop de culoare şi prospeţime prin intermediul decorului floral. De asemenea poţi adăuga un zâmbet pe feţele pereţilor prin intermediul ceasurilor care cu siguranţă vor înveseli atmosfera, iar timpul ce zboară în mare grabăte va îndemna cu mai mult drag către o nouă zi, spre a-ţi readmira noul decor. Po
ţi opta şi pentru tablou, stickere, diverse figurine şi nu numai. Cât despre prieteni, sunt convis  aceştia nu se vor sătura  se bucure de priveliştea oferităba mai mult, nu se vor mai da plecaţi de la tine iar plictiseala va deveni ceva de domeniul trecutului. Totul constă în combinaţia de detalii cât mai inedite pe care tu vei decide  o adopţi petru căminul tău şi în funcţie de bugetul de care dispui. Sper  ţi-am fost de folos! 


-Desigur doctore! M-ai ajutat şi m-ai inspirat enorm de mult! Voi alege atent din cele menţionate şi îi voi reda viaţa căminului meu! Îţi mulţumesc






-Încă ceva,  nu uit! Nu uita  şi casele prietenelor fac parte din viaţa taaşa  ori de câte ori ai nevoie,  poţi consulta în alegerea unui cadou cât mai inspirat şi personalizat. Cu siguranţă vei face cea mai deosebită impresie! Până atunci, cu bine draga mea


-Mulţumesc doctore! Nu am  uit de sfaturile date! Pe curând!


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2014!

You May Also Like

0 comments