Lasă-mă să te cuprind prin lectură!

by - luni, martie 24, 2014

Încântată de cunoştinţă! Numele meu este Cunoaşterea. Azi am intrat în viaţa ta, cu scopul de a-ţi fermeca inima şi de a ocupa în loc în mintea ta. Cu sprijinul Editurii ALL,încă din 1991, am încercat  îndrumăm cât mai mulţi tineri către această lume frumoasă şi anume lectura. Scopul meu este acela te a te îndruma, de a te ajuta  înţelegi mai bine scopul meu şi al literaturii. Tu ce ştii despre mineCare este ultima carte pe care ai citit-o şi cu ce te-a ajutat? 
Sunt foarte încântată  te-am cunoscut pe tinepărinte al unui copil sau poate am deosebita plăcere  vorbesc cu un adolescent aflat la deschiderea de noi orizonturi, pentru un viitor prosper. 



Ei bine, rolul meu este acela de a te ajuta  descoperi cât mai multe lucruri şi  îţi demonstrez  a citi o carte şi nu numai, îţi poate aduce o mulţime de beneficii. Ştiu  poate îţi este greu  absorbi pe deplin esenţa cititului, poate chiar imposibil. 


Prin realizarea unui studiu, ar putea fi observat cum tu, cel care poate nu eşti pasionat de lecturăîn decursul a unei săptămânidouătimp în care te-ai afla într-un spaţiu închisfără tehnologie, doar cu diverse cărţi ce abordează diferite subiecte, în mod surprinzătoracestea ar ajunge  te cuprindă sau mai multţi-ar absorbi fiinţa în totalitate. 

Este un fapt dovedit, chiar şi de mineîncă din perioada adolescentină, vreme în care nu ştiam ce era tehnologia. Una, două, trei cărţi până devine dependenţă şi atunci nimeni nu te va mai putea despărţi de ele. Ele îţi vor transmite prin grai viu ajutorul meu, îţi vor îmbogăţi cultura şi de asemenea şi vocabularul. În plusimaginează-ţi câte lucruri noi şi minunate ai putea descoperi. 

Am o idee! Ce ai zice dacă am organiza o întâlnire de grup, alături de Editura ALL, prin care tu  îţi alegi o ramur
ă a literaturii, un autor anume sau un subiect aparte, ce ţi-ar surâde subtil şi  o aprofundezi. Apoi, tu poţi veni cu o părere, o recenzie. Totul într-o atmosferă ambiantăliniştităalături de un fursec şi o ciocolată caldă, eventual o cafea, în lumina fascinantă a sălii de lectură a unei biblioteci. 


Nu te costă nimic decât  încerciÎn plusdacă  descoperi şi te atrag, Editura ALL îţi va oferi sprijinul ei şi prin intermediul unei tombole, vei putea fi fericita persoană care se va bucura personal, de cartea analizatăla tine acasă


Acest lucru, în memoria poeţilor dragi, cu ocazia zilei aniversare a acestora, care cu multă trudă, au preluat harul acesta divin, l-au prelucrat şi îmbunătăţitca  ajungă la noi în zilele noastre. Ce zici? Nu ar fi păcat  nu profiţi de această şansă

Cu siguranţă ai răsfoit când erai mai mic o carte pentru copii, poate chiar îţi rugai mama cu lacrimi în ochi  n-o mai lase îţi şoptească fin la ureche, întâmplările fascinante. Sau poate  te-a impresionat plăcut o carte de aventuri. Cu toţii avem în minte imaginea primei cărţi, nimeni nu s-a născut cu televizorul lângă el sau cu telefonul şi calculatorul pe braţe. În pluscărţile de poveşti au fost doar un pas către găsirea mea

Acum, te poţi bucura de apariţia literaturii universale, care este menită de a aduce ceva nou în viaţa fiecărui om, indiferent de vârstă
Tu ai auzit de cărţile PixiSunt cărţi ilustrate de buzunar ce fac parte din literatura universală, foarte explicite şi bine structurate, în aşa fel încât  fie peînţelesul tuturor. 

Editura ALL pune la dispoziţie din această gamă precum şi alte cărţi din domenii precum: ştiinţele socio-umane, literatură română şi universală, biografii, memorii, literatura pentru copii, cărţi practice şi şcolare. Sau poate vei decide  să alegi dintre  Manualul prințeselor, seria Oksa Pollock sau Pisicile războinice. Tu decizi!

Odată intrată în acest univers, vei simţi nevoia de a-mi fi mereu alăturiÎn plus, modul de a gândi şi felul de a grăi vor fi cu totul schimbate, specific unor oameni documentaţi, cu un volum mare de cunoştinţe şi foarte inteligenţiCât despre marile provocări ale vieţiiîn comunicarea cu ceilalţi sau în vederea dobândirii unui loc de muncă, trecerea peste un examen sau a unei situaţii ineditevei fi pe deplin favorizat

Literatura are grijă  ne îmbogăţească şi cultura dar ne ajută şi să descoperim informaţii legate de ţara în care trăim, despre strămoşii noştri şi multe alte lucruri de bază, necesare oricărui om care se respectă şi care doreşte  se integreze cu "actele în regulăîntr-o societate modernă, unde sursele de informare sunt nelimitate ca volum dar limitate ca informaţii cu impact pozitiv în dezvoltare. 

Sper  ţi-a plăcut această conversaţie şi  te-am ajutat în formarea taTe-ai mai gândit? Vrei  fim cei mai buni prieteni? Dacă date aştept la Editura ALL în persoană sau pe web. Pe curând!

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2014.

You May Also Like

0 comments