Misterul din păr

Nu vrea -mi spună! Zice  e bătrână şi îmbrăcată în straie albe. Totuşi, ele o văd mereu în acţiune chiar şi când bate vântul de zici -ţi şuieră caseleÎn zi de târg, hidoşii au sărit pe ea şi au invadat-o. Şi ce -i faci?  fie o problemă nu fie? Şi era, bine am simţit şi parcă şi acum îmi pare rău. Mai bine nu aflăm, dar  gândesc că aşa era mai rău pentru amândouă. Vine din vale, bătrânul şi se târâie în carja de cine ştie câtă vreme. Fata mea era mai mult decât agitată. Trecea printr-o stare de nevroză cumplităŞi erau doar două căi renunţ la frumoasa mea sau   ambiţionez  îi dau o mână de ajutor. Şi ce  mai zici  era şi primăvarăcopacii dădeau în deschiderea florală a podoabei lor. Cum  renunţ aşa uşor la a mea
M-am echipat cu foc şi otravă şi m-am apucat de dat cu "gloanţe". Unul  rămână? Nici vorbăÎmi e prea dragă  renunţ la ea cu una cu două. Domnul mi-a dat-o, a mea  fie,bunăreaaşa cum e ea


Şi acţiune o datădouă, trei, dar deja  lua pe mine o disperare nebunăDa-i cu chimicale, fata mea se stinge! Nu, vaiÎmi pierd pruncul! Cu aşa musafiri s-a dus şi ultima picătură de fericire. În sinea mea, am mai tras de-o lacrimă, de-un oftat, dar sperăm la o cale spre bine. Tot răul cică e spre bine! 
Şi asta  supără cel mai tareAfară e frumos şi soareea plânge şi nici  ar avea cum  îmi dea de ştiinţă. Trebuie   ocup eu. Şi după tot acest chin, am reuşit într-un final  scap de hidoşenii. Însăea încă era afectată şi puteam  o simt. M-am năpustit în cămara bunicii şi am căutat printre leacurile saleMuşeţelurzică, ulei de măslineoţet şi pe lângă astapuţin ulei de citronella. 
De două ori pe săptămână  clătesc cu oţet spăl cu şampon de urzică şi încerc -i ofer răsfăţ făcându-i o dată pe săptămână o mască cu ou crud amestecat cu ulei de ricin, ulei de măslinevitamina A uleioasă şi lămâieCând torn şamponul în palmă, nu uit  picuri 3-4 picături de citronella. Fără cuvinteÎntr-adevărparcă acum e mai vioaie, se joacă în bătaia vântului şi se bucură enorm când albinele, fluturii şi musculiţele îi dau târcoaleSe simte unicăTotuşi, regenerarea părului nu e o treabă uşoară şi primăvara sosit iar. Am nevoie de o nouă schimbare! Astă iarnă când  luptăm cu vremea, i-am zis moşului  treacă pe la Farmec. 


Mângâindu-mi creştetul mi-a zis  se va ţine de cuvânt şi  va trece. Sediul Gerovital Plant tratament plănuia o nouă invenţieÎnsăiarna a fost furată de cine ştie cineodată cu Moşul şi cu bogăţia părului meu. Sper  voi reuşi  îl reîntâlnesc pe Moşul curând şi  îi pot fura acel kit de tratament pentru regenerarea părului

Tare frumos ar mai fiscumpa mea podoabă
Kitul de tratament pentru regenerarea părului din gama Gerovital Plant Tratament este un produs cosmetic pentru uz extern, adresat atât femeilor, cât şi bărbaţilor care se confruntă cu probleme legate de lipsa vitalităţii păruluicăderea acestuia, uscarea ori îngrăşarea excesivă a scalpului. Şi cam asta mi-a rămas mie după invazia hidoşilor. Ce  bucur  am scăpatÎn plus, mirosul se anunţă a fi bogat în prospeţime şi cu o acţiune intensă asupra podoabei capilare cu ajutorul keratinei ce întăreşte firul de parîi oferă luciu, protecţie şi creşte rezistenţa la rupere.
Acum bătrânul fir alb zice  se simte mai lucios, mai moale şi curat doar  îi lipseşte acea picătură unică de energie. 

Articol scris pentru  Spring Superblog 2014!

Comentarii

Postări populare