San-Antonio, îmi permiţi să fiu ... indecentă?


Nu indecentă în adevăratul sens al cuvântuluici indecentă prin faptul de a da rău liber imaginaţiei şi dorinţelor mele. Am auzit domnule Antonio,  te bate gândul  provoci. Nu la întreceri sau la păcatele eterne ale lumii, ci în cât de importante îmi sunt ţelurile şi în ceea ce priveşte cercetarea, ce cazuri  inspecta
Sunt o ramură a dreptăţii care în prezent nu poate decât  stea pe margine. Nu  sta pe gânduri în inspectarea unor cazuri din realitatea României
Politica, un subiect delicat, învăţământul un subiect firav, sunt lucruri şi cazuri asupra cărora se poate aprofunda foarte multSe întâmplă fărădelegi, precum plata unui loc printre fişele de candidaturăsau se aplică "joaca printre copii" în învăţământ. Dar este ceva normal Antonio eu nu văd oricât  încerca -mi curăţ ochii. 
Şi  întrebi curios de ce acest lucru? Pentru  politica nu e un scaun din piele, asortat cu mobilierul dintr-un birou şi nici un pachet de bani. Este un viitor al uneiîntregi societăţial fiecărui suflet în parte. Banul în acest context este  o muşama roasă de câini, ce azi e în buzunar, mâine trebuie  fie dublu. 
Şi ce "joacă în învăţământ"? 
Structura dezorganizată a întregului sistem din momentul actual, îmi spune  deşi Uniunea Europeană a interzis testarea proiectelor de natură biologică asupra oamenilor, ceapsihică nu e cu mult mai prejos. Cu o bucăţică de materie sau fără eatot la acelaş lucru se ajunge, aşa cum ar fi sarmalele fără umpluturăproblema e  nu s-ar mai numi sarmale iar subiectele prezente în examene nu s-ar mai fi numi subiecte. Şi când profesorii nu sunt motivaţi, dincolo de partea financiară, spre a-şi susţine această pasiunedobândită cu multă muncă, cum  nu fie totul alandala? 
Se testeazăse încearcă noi lucruri, noi păreri personale. Fapte? Nu ştiu şi chiar mi-ar face plăcere -mi pot băga nasul în toate acestea
Avem totuşi o mulţime de frumuseţi, o mulţime de oameni muncitori, chiar şi elevi foarte silitori. Dar ei au nevoie de mai puţine piedici şi critici şi mai multe podiumuri pecare  poată urca
Tu ce zici San Antonio? N-ar fi un caz bun de analizat şi rezolvat?

Comentarii

Postări populare