Sănătate pentru trup şi suflet

by - sâmbătă, martie 15, 2014

Eram de o scurtă perioadă, într-un nou oraş, într-o lume complet diferită, care se bucură de alte tradiţii, de alte meşteşuguri şi moduri de a fi fericiţi, de a se destinde. Din întâmplare, acest loc al călătoriei mele, aveau scopul unor cursuri de formare, pentru integrarea fizică şi psihică armonioasă. Mereu am considerat că este foarte important să existe un echilibru între cele două. Şi legătura dintre cele afirmate adineaori, este miezul acestei experienţe: psiholigia.
Fiind studentă, la o facultate din afara plaiului natal, intri într-o lume nouă, într-un cadru mai restrâns al posibilităţilor de comunicare, apar noi bariere între propriile persoane şi restul, diferite interferenţe între indivizi, între modul de viaţă.
Stabilită într-un colectiv nou, cu o oarecare teamă, am păşit spre primele cursuri. Fiind studentă în anul doi de facultate, este normal că trecerea dintr-un loc în altul să mă zbuciume total, însă poate nu prea tare, alegând acelaş profil de studiu. Şi după ce te integrezi în viaţa de student şi materia începe să îţi între pe sub piele, deja totul ar trebui să fie mai uşor. Un nou colectiv, însă aceleaşi materii, aceleaşi dorinţe din partea întregului colectiv de elevi, prin urmare, scopuri comune.
Am păşit tremurând, în mod surprinzător, în această nouă experienţă de viaţă. În timpul cursurilor s-a întâmplat să mă simt extenuată, mai ales că orele erau foarte difuz aranjate, rezultatele preconizate trebuiau să fie pe măsură, cât despre timpul meu liber, era ocupat cu serviciul în cea mai mare parte. Astfel, timpul scurt şi munca multă, aveau precum la fiecare om în parte să îşi pună amprenta.

Şi totuşi, nici cursurile, nici serviciul, nu trebuiau să îmi absoarbă forţele, ci cu o mare tărie trebuia să reuşesc să mă menţin psihic şi fizic într-o formă excelentă. Desigur, am clacat la un moment dat, psihicul doborât de griji şi stres aveau să doboare şi o mică parte din echilibrul exterior. Interiorul nostru cuprinde totalitatea gândurilor, faptelor şi vorbelor pe care noi le putem înfăptui cu ajutorul exteriorului, a ceea ce este vizibil. Sufletul nostru, interiorul, este cea mai ascunsă poartă care ne ghidează în viaţă şi care trebuie menţinut într-o stare cât mai excelentă. Orice afecţiune mentală se poate transpune şi în fapt fizic. 
Această îl face pe individul uman să adopte stiluri noi, uneori neîngrijite, fapt ce îi determină poziţia acestuia în societate, în colective, înfluenţându-i oportunităţile în mod pozitiv sau negativ. De aceea aceste două aspecte trebuie să fie într-o permanentă balanţă. Dacă ar fi să vorbim despre cine este cel mai important din cele două ar fi clar că mentalul este cea mai importantă parte a noastră. În plus orice fapt, orice caracteristică fizică se poate exprimă prin starea noastră de spirit, prin intermediul energiilor pe care corpul le absoarbe prin meditaţie, terapie.

Astfel, această schimbare mentală pe care am suferit-o, s-a reflectat binenţeles şi în exterior. Gradul de percepţie al informaţiilor a scăzut, randamentul şi forţa de muncă a scăzut şi ea. Acest lucru m-a determinat să ajung la concluzia că este necesar să derulăm nişte activităţi conform unui program bine definit, indiferent de totalitatea activităţilor. Am învăţat să fiu mai comunicativă, fapt ce înainte nu prea obişnuiam, cu rudele, să mă bucur de fiecare lucru mărunt, să acord mai multă grijă persoanei mele dar şi am asimilat faptul că orice femeie e puternică şi are nevoie de atenţie şi iubire faţă de ea însuşi.
Adepţii lui Shakti întruchipează într-o formă specială trăsături precum vitalitate, senzualitate, putere de dăruire, farmec irezistibil, bucuria de a trăi, stabilind o armonie între mental şi fizic. Un astfel de tip de echilbru poartă denumirea de: sănătate.
Pe lângă serviciile de cosmetică, fie că vorbim de coafor sau manichiură, centru Shakti îmbină răsfăţul trupului cu cel al sufletului prin reflexoterabie, masaj raindrops, masaj ayurvedic, remedii florale Bach, Reiki şi multe alte tipuri de terapii. Această îmbinare face ca trupul şi sufletul nostru să resimtă o stare de bine, de linişte, de armonie.

Vă invit astfel să vizitaţi centru Shakti şi să vă oferiţi un astfel de moment magic.


Articol scris pentru Spring Superblog 2014.

You May Also Like

0 comments