Lucrurile mici pot indeplini dorinte mari!

Intotdeauna mi-au placut lucrurile mici. Nu doar pentru faptul ca mi se par simpatice dar si pentru ca au demonstrat calitatea acestora in mainile posesorilor.
Imi place sa ating perfectiunea, mai ales cand vine vorba despre podoaba mea capilara. Fie ca vorbim despre un par drept, care nu este asa de usor de obtinut si mentinut, fie de parul ondulat care iti poate oferi o infatisare seducatoare, eleganta si totodata volumul parului tau pe care intotdeauna l-ai visat. 
Cel putin eu asta astept de la podoaba mea capilara. Am sesizat in ultima vreme, ca noi, romanii, nu mai suntem dispusi sa cheltuim bani multi pentru produse de calitate. Intrebarea este de ce? De ce preferam sa achizitionam produse ieftine care nu isi indeplinesc misiunea pentru care au fost concepute si achizitionate ? De ce mereu alternativa este un produs de doi bani care ne strica cele mai frumoase si ideale momente?
Acum 3 ani, am facut cunostinta cu prima mea placa de par. Pretul mic, detaliile de pe cutie, nu au  fost nici pe departe ceea ce ma asteptam. Am fost nevoita sa inlocuiesc cablul cu unul vechi, asa zisul invelis ceramic incepea sa se schimbe la culoare, ca sa nu mai zic de parul ars si sutele de fire pline de sarm pe care le pierd la fiecare periaj.  
Am descoperit recent, ca ceea ce imi nascocise imaginatia exista si in realitate: mini placa ceramica de intins parul

M-a surprins placut sa aflu ca poate exista asa ceva si ii felicit cu aceasta ocazie pe cei de la tpb.ro pentru aceasta inovatie.
 Este un lucru care dupa mine nu ar trebui sa lipseasca din sertarul fermecat al unei domnisoare ce are grija minutios de sanatatea si frumusetea capilara.
 Nu am vazut niciodata un lucru mic care sa nu dea roade.
 In primul rand, marimea de doar 15 cm, o fac sa fie usor de transportat si depozitat chiar si in cele mai mari si pline bagaje. Cum ti-ai putea uita/lasa acasa un asemenea accesoriu pretios?
Apoi, invelisul ceramic asigura sanatatea firului de par, care odata supus la temperaturi ridicate, te-ai putea astepta la deteriorarea acestuia, respectiv la despicarea firelor sau chiar ruperea acestora. Mini placa de par asigura echilibrul dintre frumusete, sanatate si confort.
In plus, daca eveti ocazia sa incercati, asa cum am facut-o si eu, o mini placa de par, atunci veti vedea ca firele rebele, vartejurile, pot fi potolite usor, cat despre bucle, ele vor fi mai perfecte, mai rezistente si mai romantice ca niciodata. Tin foarte mult sa am un par perfect fara a fi nevoita sa folosesc in fiecare zi placa/ondulatorul. In fond, un produs de calitate ar trebui sa bifeze aceste lucruri. Alege sa iti rasfeti parul, asa cum si el stie sa o faca zi de zi, clipa de clipa.
Sunt enorm de multe beneficii in a detine o mini placa de par. Nu mai este necesar sa achizitionezi produse la nesfarsit si sa te chinui sa le ingramadesti pe toate la un loc, mai ales cand nu despui de acel loc liber pentru 3-4 produse. 
Imi doresc enorm de mult sa fiu posesoarea unui asemenea lucru, fapt pentru care am decis si sa particip la concursul "Am un blog, castigi pe loc!" organizat de Total Pro Beauty (tpb.ro). 
Nu am decis sa particip neaparat pentru castigarea unui premiu, ci pentru ca am vrut sa subliniez oamenilor faptul ca lucrurile mici chiar pot indeplini dorinte mari, ca pot face zile mai frumoase si ca investitiile mari sunt mult mai placute si corespund asteptarilor noastre. 
Va recomand cu caldura achizitionarea unui asemenea produs.

Comentarii

Postări populare