Povestea unei gradini fericite

by - duminică, noiembrie 30, 2014

Lumea se imparte in doua clase de oameni: cei care sunt pasionati de tehnologie si noile inventii ale momentului de care ei cred ca se pot bucura in mediul urban si cei care prefera un colt de rai in propria lor casa amenajata cu un spatiu viu, o curte. Persoanele in varsta sunt cele care prefera sa isi traiasca viata la tara. Asta pentru ca, spun ei, este un mediu mai putin poluat, au parte de linistea si de aerul proaspat pe care si-l doresc. Stiu aceste lucruri de la mama care isi ingrijeste cu drag florile din fata casei si se bucura precum un copil cand vede culturile rodind. Este un mediu plin de sanatate unde poti avea la indemana tot ceea ce iti doresti, unde totul este mai bun si sanatos din moment ce propriile tale maini au contribuit la evolutia acestuia.
Covera este prietenul caminului tau, a gradinii tale, a peisajului viu ce il strabati intreaga zi. De la pomi fructiferi, seminte, chiar si cele necesare pentru animalutul tau de companie ce te trezeste dimineata cu voie buna, Covera te invita sa isi faci cumparaturile in maniera pe care tu o alegi,.
Vei gasi totul pentru a-ti face coltul de rai mai fericit asa cum si el te face pe tine. Pentru anotimpul friguros, cand zapada mai are putin si iti paseste pragul, sau atunci cand soarele isi face cunoscut primele raze, gasesti ustensile si accesorii pentru a-ti indeplini orice dorinta.


Nu doar mediul urban iti poate oferi comoditate si relaxare. Cu dotarile corespunzatoare si cu un mediu dupa cum poftele iti dicteaza, caminul tau poate deveni unul de vis. Eu iubesc florile si ma simt ca in al noualea cer cand sunt in preajma lor, dar astept si vara cu nerabdare sa calc pe meleagurile natale unde parintii s-au bucurat de copilarie si sa savurez cu aceeasi fericire, fructele si legumele delicioase. Asta inseamna pentru noi o gradina fericita, iar mama mereu contribuie cu ceea ce este mai bun.
Anul acesta m-am hotarat sa ii fac o surpriza mamei si sa ii achizitionez de la Covera niste pomi fructiferi.


Nu-mi fac probleme cu bugetul, pot plati si in rate, iar gradinarul imi va indica cele mai bune alegeri.
Si pentru ca animalutele sunt viata mea, Titu, Misu si Arsinel vor fi si ei fericiti.
Zi de zi ma fac sa uit de suparari si probleme, ma cuprind in joaca lor si ma fac sa fiu un alt om, sa fiu precum eram la o varsta frageda, fericita de faptul ca mama mi-a dat viata si ca am parte de asemenea lucruri frumoase. Inca simt ca sunt copil!
Cu timpul, impreuna cu cei de la Covera, o voi ajuta pe mama sa faca ceea ce ii place, intr-un mod mai usor, caci varsta nu-i prea mai permite si chiar vreau sa o vad macar o data ca isi acorda cateva momente sa se bucure pentru ceea ce a realizat pe ziua respectiva sau de-a lungul anilor. Forta ei de munca si pasiunea cu care face toate aceste lucruri sper sa imi insufle putin din aceste valori si mai tarziu, sa le pun in practica la randul meu, in aceeasi masura.
Gradina mea zambeste indiferent de anotimp. Alege si tu sa zambesti alaturi de ea!

You May Also Like

0 comments