Pregatiri de iarna

by - sâmbătă, noiembrie 29, 2014

Iata ca si-au facut aparitia si primii fulgi de zapada. Anotimpul rece s-a facut deja remarcat asa ca e timpul sa trecem la actiune si sa ne echipam corespunzator.
Anul acesta m-am decis sa fac cumparaturile de pe Kalapod. Din vizitele pe care le-am avut la ei, am descoperit cateva lucruri pe care mi-as dori sa le detin. Sa va povestesc.



Cu gandul la vremea de afara si cu gandul ca Mos Nicolae trebuie sa gaseasca niste papuci deosebiti ca sa nu fie zgarcit. Spre deosebire de alte locuri unde ma sfiesc sa ma uit la modelul de care ma indragostesc, din cauza bugetului, de aici pot alege chiar orice, pretul fiind foarte accesibil, cat si calitatea si promptitudinea. Nu trebuie sa imi fac griji ce se intampla daca marimea nu corespunde piciorului meu sau indiferent de tipul problemelor ce pot aparea pe drum. Kalapod stie ca valoarea consta in a-si multumi clientii si de aceea asigura o atentie deosebita impachetarii si livrarii.
Am gasit in categoria ghete ceea ce cautam. Nici nu a fost nevoie sa caut foarte mult.
M-am oprit asupra ghetelor galbene Zina. Toate mi s-au parut superbe, insa nu toate mi se potrivesc.
Au un aer usor barbatesc si totusi rafinat, de o calitate si comoditate inedita. Acest tip de incaltaminte este perfect pentru anotimpul rece, mentin temperatura constanta asigurand confortul de lunga durata. Si cu siguranta voi avea distante lungi de parcurs, asa ca talpa cu rizuri, antiderapanta, va avea grija sa fiu mereu pe propriile picioare. Stratul de zapada care se transforma in gheata sau poleiul, pot deveni adevarate probleme. Mizez pe calitate, deci sunt perfecti!

Pentru ca am langa mine o multime de prieteni printre care si sexul masculin, nu vreau sa fiu egoista. Voi impartasi cu ei aceasta experienta, urmand ca la final fiecare sa aiba si ei papucii perfect care o sa-i deruteze pe mos.
Cat despre copii, pentru cei ce au, se vor impaca cu parintii in mod sigur.
In plus, magazinul online Kalapod asigura livrarea la tine acasa in cel mai scurt timp posibil prin intermediul serviciilor de curierat si te scuteste de timpul pierdut, mai ales ca alegerea perfecta necesita timp. Stim acest lucru din experientele anterioare. 
Tu ce ti-ai pus in cos?

You May Also Like

0 comments