Biciclop te invita in lumea sporturilor de iarna

by - marți, decembrie 09, 2014


Se simt aroma sarbattorilor iar iarna a inceput sa-si intre in drepturi pe deplin. Nici bine nu ai zis hop ca din vara sa facut iarna. Ce planuri ti-ai facut pentru aceasta perioada a anului?
Ei bine, iarna pentru mine nu e iarna fara zapada, fara micile nazbatii ce se petrec in joaca.
Ma gandeam de curand la sania mosului si mi-am adus aminte de copilarie cand ma dadeam cu sania pe vaile satului unde am copilarit. Si vad acum din sporturile de iarna o ocazie de a face sport si de a creea o atmosfera distractiva chiar si in sezonul rece cand cu totii nu am face decat sa ne asezam la gura sobei si sa ascultam colinde chiar si inainte de vreme.
Stii ce m-am gandit sa fac anul acesta? Ca tot prea stau prin casa de foarte multa vreme si nu am mai avut parte de nicio excapada, ma gandeam sa ma misc fulger si sa-mi fac rezervare la munte. Si daca o fi sa plec, imi fac bagajul repede cu tot ce am nevoie si cu echipamentele necesare.

Cel mai important ajutor pleaca de la Biciclop. Cine e Biciclop?



Biciclop este prietenul meu indrumator, numarul unu atunci cand cand vine vorba de ceea ce am nevoie pentru a transforma iarna in cel mai bun si distractiv anotimp.
Mama echipamentelor se afla aici si iti antreneaza pofta de miscare.

Dar oare ce sa aleg?
Vad ca gama de accesorii a sporturilor extreme este destul de vasta. Este greu pentru mine ca incepator sa iau o decizie. Multumesc lui Dumnezeu ca expertul de langa mine, cel care m-a convins sa fac o asemenea alegere iesita din comun, stie de zeci de mii de ori mai bine ca mine, cum sta treaba cu sporturile de munte.
Sa aleg un snowboard, patine sau ski?



Profund cade el pe ganduri si afirma ferm: sa alegem schiurile. Ski sa fie sa nu zica dinadins ca nu vreau sa-i fac pe plac!
Dar intrebarea cea mare e de care. Biciclop e pentru toti, atat pentru cei cu experienta ridicata cat si pentru cei in curs de dobandire a cunostintelor celor necesare.
Am ales traditionalul ski alpin si am tras cu ochiul pe la betele de ski ca sa completez corespunzator echipamentul.
De acum sa purcedem la drum! Te invit si pe tine!

You May Also Like

0 comments