De la Merry Christmas la Many gifts!

Iata ca am ajuns si in pragul sarbatorilor. Pentru mine anul acesta a fost foarte bogat, cat despre Craciun poate mai bogat decat ma asteptam.
Curiozitatea ne indeamna pe toti sa vedem cum ceilalti din jurul nostru au fost rasplatiti pentru intregul lor an si desigur, se asteapta la cadouri pe masura.
 Ei bine, nici in vis eu nu am putut sa ma gandesc la bucuriile de care voi avea parte in acest an.
Pe langa faptul ca am oameni frumosi alaturi, iata ca mosul a venit si la mine, ce-i drept putin mai devreme, insa cu o multime de cadouri.
Desi cei din jur (sau o parte) nu m-au uitat, am reusit si eu sa-mi fac propriile cadouri incepand cu o luna in urma. Am devenit fericita posesoare a unei mini placi de par si a unei baterii externe. Eficienta lor e maxima avand in vedere tehnologia ce o am acum in jur sau necesitatile.
Pe langa multitudinea de accesorii si haine, care sunt maruntisurile ce o femeile le poate primi fiind la indemana tuturor, am primit si lucruri mai marete.
Incepand asa cum se cuvine, cu inceputul, prima mea cunostinta am facut-o cu cel mai mare si frumos cadou de Craciun: un telefon de 5 inch cu performante foarte ridicate.





Nu inteleg de ce restul spun ca produsele Utok nu sunt bune. Inca din aprilie, cand iepurasul nu m-a ocolit, am facut cunostinta cu una dintre tabletele Utok. Dssi nu te astepti la cine stie ce performante le pretul pe care acesta il are, mie mi se pare ca functioneaza destul de bine. Sa nu mai zic de telefon, care mi se pare mai mult decat o minunatie. Cand ma uit la vechiul, nici nu-mi vine sa cred: pentru ca e foarte mare cel actual si pentru ca nu mai folosesc ca de obicei doua telefoane, unul mai pricajit ca altul.
Evident ca se strica daca nu ai grija, daca il trantesti din pod si daca nu ii asiguri accesoriile de protectie necesare. Eu ma declar super multumita. Dar daca nu era, mai facea careva figuri? E cadou si la asta nu mai faci figuri, nu cred ca se cade. Nu cred!
Apoi urmatorul cadou a venit din partea unei foarte bune prietene: o pereche de botine foarte comode cu toc gros.

IMi doream la nebunie acest tip de papuci. Sunt comozi, la un pret chiar accesibil (si spre norocul meu doamna a fost foarte draguta oferindu-mi chiar si reducere, desi sunt luati din magazin nu de la tancioc iar pretul nu era o problema). Nici nu-mi vine sa-i mai dau jos. Da, stiu trebuie sa le mai curat ( asta fac incontinuu, nu vreau sa ma despart de ele prea curand).

Si ultima mea surpriza este cadoul pe care mi l-am oferit chiar eu: o tableta Evolio X8 cu tastatura inclusa. Functioneaza perfect si face cam tot ce mi-am dorit. DRumul a fost greu, caci pentru ea am dobandit recordul de a scrie nu mai putin de 34 de articole in aproximativ 14 zile. Cum am reusit nici eu nu stiu, dar ce-i drept noptile nedormite si-au meritat pana la ultima secunda. Acum se simte!



Si mai adaugam aici cum spuneam alte maruntisuri obisnuite, insa ele sunt principalele mele cadouri cu care ma mandresc. Si daca anul asta se termina, eu inca nu mi-am incheiat misiunile. Am multe lucruri puse in plan care usor usor vad ca devin realitate. Cu putin noroc si spor de munca sper ca le voi reusi pe toate.
daca la voi inca nu si-a facut aparitia mosul, nu incetati sa sperati, cu siguranta pune ceva la cale pe diseara.
Eu ma voi bucura de cea mai draga persoana pe care o am alaturi: el! Tot ce-mi mai lipseste este un hanorac cu urechi, foarte dragalas si calduros, care daca se ofera careva sa-mi ofere cadou, cu siguranta nu ma voi supara (ha ha, incep sa ma invat).



Acestea fiind spuse, va urez la toti Craciun Fericit si o intreaga sarbatoare de vis sa va cuprinda pe deplin.  Craciun fericit!



Comentarii

Postări populare