Iti mai aduci aminte de copilarie?

by - miercuri, decembrie 24, 2014

Cum era in copilarie? Ce iti placea cel mai mult? Ce s-a pastrat?
Cu siguranta a ramas placerea aceea de jocuri. STrabati pagini acum, ai invatat ce este internetul si la ce iti poate folosi. Pe loanga job-uri, metodele prin care sa aduci un venit suplimentar, din cand in cand te relaxezi, jucandu-te.
Daca ai si un copil, cu siguranta joaca va deveni cu timpul cea mai mare a ta placere. Itio va aduce aminte de clipele tale libere si fericite, de momentele in care nu mai stiai cum sa furi o secunda doar doar sa scapi de gura mamei si sa intri in paradisul tau de vis.
Esti dispus sa dam drumul la joaca?
Tin minte ca eu mereu am fost o persoana curioasa si mai mult ca niciodata mi-au placut si imi place sa descopar lucruri noi legate de viata reala. Mi se pare fascinant sa suprapui cu atata usurinta realitatea cu momentele de relaxare.
Ce am descoperit eu? Am dat peste astfel de jocuri interesante. Imi amintesc cu drag cand am cusut prima mea bluzita, cand mi-am revolutionat lumea hainelor cu un nou model, o no0ua cusatura, un latfel de design.
Si stiti care e partea cea mai buna? Inveti cate ceva nou din toate. Poti sa prinzi o noua idee, poti invata noi lucruri impreuna cu copilul tau. Nu uita ca lumea copilariei nu se stinge niciodata, ea va dainui vesnic in tine.
Hai la joaca!

You May Also Like

1 comments