O calatorie reusita

Privesc pe geam la zborul pasarilor. Acesta ma duce cu gandul la perioada de odihna ce urmeaza, la vacanta sau concediul ce urmeaza sa-l primim perioada urmatoare.

Ce este de-a dreptul fenomenal la acest lucru?
Faptul ca sceasta perioada de odihna va face posibil faptul de a lua o scurta pauza de la munca fizica si/sau intelectuala si imi va oferi sansa de a petrece mai mult timp cu cei dragi.
Si daca tot vorbeam despre zbor de pasarele, mi-am adus aminte ca imi place sa zbor si ca imi este dor de acest lucru.

Ce e de facut?
Cea mai buna solutie este aceea de a-mi oferi cateva clipe in plus si de a alege o vacanta neobisnuita. Neobisnuitul este tentant si daca privim spre trecut, am avut parte de astfel de momente care mai placute sau dezamagitoare. 
Eu aici ma refer la neobisnuitul aventurii de care putem avea cu toti parte, atunci cand practic noi am planuit si programat totul.

Cum ne organizam? Cu ce incepem?
Desigur, cu inceputul! 
Vom alege in primul rand transportul in functie de motivul calatoriei. Practic ma refer la faptul de a te decide intre un city break ce include transport si cazare sau o un simplu drum, o vizita, la cineva apropiat unde o sa-ti petreci perioada de odihna. Cel mai rapid mod de transport este avionul. Asadar de ce sa-ti pierzi timpul ore in sir cu transportul? Durata calatoriei, asteptarile vamale sau vremea rea sunt doar cateva dintre dezavantajele calatoritului cu ajutorul mijloacelor obisnuite de transport.
Spre exemplu, poti alege ca destinatie New York-ul sau un city break catre destinatiile disponibile la cei de la Aerotravel Lufthasa City Center. 



De ce sa-i alegi pe cei de la Aerotravel?

Pentru ca aici vei primi informatiile necesare dar vei beneficia prin intermediul serviciului de consultanta si de cele suplimentare, pentru ca ai ocazia prin intermediul serviciului de cautare rapida a biletelor de avion la totalitatea ofertelor cu trei zille inainte sau dupa data precizata, in functie de necesitatile tale, pentru a putea alege cea mai buna oferta disponibila, totodata avand acces si la costul final al calatoriei. Totul e la un click distanta!



Tu esti cel care decide topul celor mai elegante si potrivite orase din Europa si din intreaga lume!
          Eu inca nu m-am decis asa ca astept sugestiile tale!

Comentarii

Postări populare