O femeie de afaceri

Lumea se tot intreaba ce fac, cum tot fac de intru si ies din posta, dar si de ce ma tot viziteaza un domn respectabil dintr-o masina mare si de fiecare data imi lasa un pachet.
Barbatul nici nu ma mai intreaba, el stie si nu se mai oboseste.
Secretul consta in faptul ca m-am decis sa trec de la "joaca" la treburi mai serioase.
Povestea a inceput cand site-urile de socializare si magazinele online au dat buzna peste mine. Si ce m-am gandit? Iau frumos tot ce nu-mi trebuie din casa, le postez repede pe site-urile de vanzare. Si cum cu un telefon invechit si vai de capul lui, nu prea poti face treaba buna, prima chestiune pe care vroiam sa o rezolv, era sa fac rost de o camera foto buna care sa-mi puna produsele cat mai bine in valoare si sa le pot vinde cat mai repede.
Zis si facut. Daca pe mercador treaba nu prea a functionat, am zis sa incerc cu tocmai.
Si iata cum s-a intamplat mai exact toata treaba.
La inceput, am postat o parte din lucruri prin intermediul unei prietene si asa am reusit sa fac primii banuti pentru un aparat foto acceptabil. Asadar, acum am zis ca ma pot apuca de treaba.
Cu cat un produs arata mai bine, cu atat sansele de a-l vinde sunt mai mari.
Apoi ce m-am gandit, sa mai rascolesc prin lucruri si sa vad ce mai gasesc. Asadar, cum treaba cu hainele mergea destul de bine in schimburi dar si in vanzari, am zis sa pun doua anunturi noi si sa vad cum merge treaba si pe tocmai.

Am postat un anunt referitor la o vesta de blana si inca un anunt la o pereche de platforme. Multi ar da cu piciorul. Cum 150 lei pentru o pereche de platforme? Stop! De la 150 de euro sau 100 cat au fost, erau primiti cadou, adusi din afara, impecabili, doar nu o sa-i dau cu 5 lei, nu? In plus, asta inseamna inceputul unei adevarate afaceri. Se creeaza o relatie vanzator-client prin raportul pret-calitate. Un produs nu se poate vinde nici prea scump nici foarte ieftin atunci cand indeplineste niste conditii maxime de utilizare, de posesie, de calitate etc.
Odata ce mi-a mers treaba cu unele produse, am zis sa incerc sa vand si altele cu ajutorul Tocmai.ro . Din aceste doua anunturi, daca voi vinde produsele, alaturi de cativa banuti stransi de-a lungul anului, ma gandesc sa-mi fac cadou de Craciun o noua afacere. Ma gandesc la deschiderea unui magazin online cu accesorii handmade. Dintr-un buget total de 405 Ron pot achizitiona accesoriile necesare crearii de obiecte handmade precum accesoriile de dama si barbati, dar si pentru casa, daca inceputul se anunta a fi prosper. In acest mod imi voi canaliza energia si talentul intr-un mod pozitiv si productiv.



Daca tot mi se spune bussines woman (femeie de afaceri), atunci sa fiu pana la capat!
Stiu ca astfel voi reusi sa-mi promovez ideea si usor cu usor, voi reusi sa fac ceea ce mi-am propus. Asa ca ma apuc imediat sa pozez si sa imi postez noile anunturi. Tocmai: prietenul pentru afacerea visurilor!

Comentarii

Postări populare