Ce folosim iarna aceasta

by - luni, ianuarie 26, 2015

Tenul este cea mai importanta parte a corpului de care ne ingrijim. Adoram tenul curat, fara imperfectiuni insa problemele care pot aparea mai ales acelea din anotimpul rece.
Cum rezolv eu aceasta problema?
Este foarte importan ca tenul sa aiba parte de o ingrijire corespunzatoare in functie de tipul acestuia si de tipul produselor pe care le folosesti. Alege intotdeauna o marca de calitate, testata cu atentie, care si-a dovedit eficienta. Evita sa cheltuiesti banii pe produse scumpe, pentru a-ti "incerca norocul".
Alegerea mea din aceasta iarna sunt produsele din gama L'Occitaine.
Ce voi alege de aici?
In primul rand consider ca tenul trebuie sa-si mentina prospetimea, vitalitatea si elasticitatea naturala. Este necesara o solutie care sa curete tenul si sa il mentina proaspat timp de o perioada indelungata. Alegerea mea este gelul pentru curatarea fetei cu extract de angelica care indeparteaza impuritatile tenului si il hraneste. Aceasta solutie este ideala pentru toate tipurile de ten.


Apoi utilizez o crema de hidratarea pentru ca tenul sa fie pregatit in lupta cu anotimpul rece. De aici iti recomand fluidul hidratant cu protectie SPF40, disponibil de asemenea pentru toate tipurile de ten, atat in sezonul rece cat si vara cand soarele este o adevarata provocare.

La final obisnuiesc sa utilizez intotdeauna o crema bb. De aceea produsul meu favorit este crema Sublim Light. Este ideala si se gaseste in doua nuante. Mie mi se potriveste nuanta light si desi nu am achizitionat acest produs sper sa fac acest lucru in curand.


Nu uita sa utilizezi intotdeauna o rema de hidratare, un gel de curatire si uneori chiar si o masca din miere de albine este foarte utila.
Tu ce folosesti in anotimpul rece?

You May Also Like

0 comments