Idei trasnite: Oja aurie

by - marți, ianuarie 06, 2015

Eu sunt una din acele persoane cu dorinte si idei trasnite. Asta e clar, pentru cei ce ma stiu!
Inca de acum ceva vreme, imi trecuse prin cap ideea de a achizitiona o oja care sa imite perfect un auriu metalizat.
Astazi din intamplare, frigul crancen m-a trimis intr-un magazin plin de produse, cu dorinta de a gasi la un pret accesibil o pereche de manusi tricotate. Mi-as fi facut singura, dar n-am destula experienta, asa ca am decis sa arunc un ochi. E ieftin si nu strica!
Evident, nu am gasit, insa am dat peste ceea ce cautam cu mult timp in urma, sau aproape.
Imi doream cum spuneam o oja, nu gel precum aflasem ca exista, cu care nu am ce face, care sa fie de o culoare fie auriu fie aergintiu metalizat. Ciudat, greu dar nu imposibil de existat si obtinut.
Din intamplare, aruncand un ochi la raionul oje, am dat peste ea.


Mi se pare o nuanta ce imita destul de bine ceea ce imi doream. Anterior imi achizitionasem stickere aurii, insa se dezlipesc usor sau ramane partea lipicioasa si alba pe unghii, iar cea aurie se desprinde in colturi. Tot varianta unei oje e mai simpla. Este o nuanta ce-i drept foarte intensa, insa combinata cu niste modele, poate fi de efect oricand, mai ales cand vine vorba de ocaziile mai speciale.
Stikere


Si uite ca mai tarziu, dar mai bine ca niciodata, am gasit si eu aceasta minune cu doar 2 lei.
Morala: vei gasi intotdeauna cand te astepti mai putin.
Acum mai am o idee destul de trasnita, ramane sa vad proportiile in care o pun in practica.
Majoritatea ati auzit de acele hanorace cu urechi, chiar tip panda. Mi se par fantastice si dragalase. Cum pretul variaza intre 200 euro, respectiv 200 lei, mi-a trecut prin cap sa-mi confectionez unul. Si cu cat m-am gandit mai mult, cu atat mai am descoperit idei de a face acest lucru.


Principala mea tinta este sa realizez un astfel de hanorac cu maxim 15-20 lei. Si va spun, ca nu e imposibil. Daca voi duce la capat aceasta misiune, va voi da de stire pentru cei interesati. Pe curand!

You May Also Like

0 comments