Sweet morning with SheInside!

M-am trezit ca de obicei si am cuprins mailul. Am descoperit in aceasta dimineata frumoasa plina de soare, una dintre cele mai frumoase surprize pe care vreau sa v-o impartasesc.
Programul de afiliere Sheinside ofera numai fericire si vine doar pentru membri acestei colaborari, cu un card cadou de 10$ pentru achizitia oricarui produs la alegere.


Ce trebuie sa faceti?
Este simplu. In primul rand sa va inscrieti in program. Ce presupune acesta? Prin programul de afiliere pentru bloggeri, pentru fiecare articol redactat ce reuseste sa adune minim 60 de vizite cu durata de un minut pe pagina acestora, vor primi 15 $. Nu iti fa griji daca tu nu ai reusit sa strangi acele vizite. S-a intamplat si eu sa patesc asta insa cei de la SheInside au fost foarte draguti si mi-au acordat puncte, respectiv 500 pentru fiecare articol si astfel mi-am achizitionat un produs la alegere, respectiv o fusta de piele. Spre deosebire de cea de la noi, acesta piesa vestimentara pe langa faptul ca este de nelipsit din garderoba, este realizata dintr-un material de calitate, mai gros si rezistent.



Precum spuneam, este o treaba super usoara din care ai doar de castigat! Iar daca esti fashion blogger cu atat mai mult te va incanta acest lucru. Te poti inscrie aici si te vei bucura in exclusivitate de cei 10$ pentru cumparaturi, daca vei intruni condiile campaniei, care presupun sa faci ceea ce am facut si eu: sa incerci experienta asta, sa spui cum ti se pare si sa impartasesti si altora.
Trebuie sa recunosc ca inca imi fac cu ochiul 3 produse la fel de geniale precum:

Trebuie sa recunosc ca inca imi fac cu ochiul 3 produse la fel de geniale. Mi se par deosebite si extrem de frumoase si placute pentru sezonul acesta si cel viitor. Nu-i asa ca sunt tentante?
  Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

Comentarii

Postări populare