Copii fiind, faceam multa miscare

by - miercuri, iulie 08, 2015

Copil fiind candva, in urma cu ativa ani, ca oricare n-aveam astampar. Pot zice ca asta nu s-a schimbat nici acum, doar ca fiecare varsta vine cu avantajele si peripetiile ei.
Am urat sportul si am fugit de el inca de la cea mai frageda varsta fara sa stiu insa ca practicam activitati similare precum jocurile in aer liber.
Intr-un fel am fost in contradictie cu mine insumi caci imi placea la nebunie sa ma balacesc la mare sau la piscina, imi placea sa ma joc de-a v-ati ascunselea sau de-a prinselea, fie sa joc volei si tenis.
De multe ori eram chiar entuziasmata sa preiau initiativa si sa dau startul la toata aceasta portie de miscare.
De ce nu-mi placea ideea principala a sportului?
Probabil ca nu e cazul sa fac din asta o istorie. Sa zicem doar ca oricat as fi incercat, nu ma pliam pe sarcinile din timpul orelor de sport asa cum poate ca mi-as fi dorit si eu. Insa, dat fiind ca uneori nici incercarea nu ne este apreciata si nici notarea nu prea e corespunzatoare, cred ca acest lucru demoralizeaza pe oricine.
Pe langa toate acestea stiu cat de bine fac toate aceste activitati sportive. Nu doar ca antreneaza si mentine un tonus de invidiat insa impreuna cu o dieta echilibrata ofera o energie incredibila si ajuta la mentinerea sanatatii. De aici vine energia si taria de a duce fiecare activitate la bun sfarsit. la sfarsitul zilei avand parte de odihna mult asteptata.
Mama tragea intens de mine sa-mi ia o biicicleta, eu o refuzam pentru ca vroiam o tricicleta, fapt pe care il regret pana in ziua de azi. Asta pentru ca odata cu trecerea timpului am devenit tot mai interesata de astfel de activitati dintre care am si avut multe de invatat. Chiar si zilele alea in care ce-i drept ca eu mai si trisam in timp ce ma jucam de-a v-ati ascunselea si dadeam fuga in casa in timp ce restul oboseau sa ma caute. Ma plictiseam extrem de repede asa ca nu dura mult si ma dadeam in leagane. Pentru noi era o intrecere si primul care "ajungea la bara", adica atingea punctul maxim pana la care merge scranciobul in vant.
In spatele blocului inca mai am bara aceea pe care obisnuiam sa merg fara maini sau sa stau cu picioarele intortocheate de acele bari situate pe-o parte si sa ma dau peste cap pe cealalta parte unde barele erau ceva mai distantate.
Un lucru l-am facut si inca il practic: sotron. Inca imi amintesc cum ne ingramadeam care sa inceapa. Sau creeam diferite reguli, ne jucam dupa principii vechi auzide de pe alouri si saream oarda facand diferite scheme. Cel ce reusea sa le realizeze pe toate sau sa faca numerele de la 1-10 sarind cu coarda, acela era castigator. Adeseori apelam la partide de alergat contra cronometru.
Cand m-am convins ca miscarea face atat de bine, am pastrat in timpul meu liber si o parte dedicata activitatilor de acest gen: fitness, dans sportiv, mers cu biclicleta, cross etc.


Si pentru ca m- am simtit atat de bine impartasindu-va portia mea de miscare in aer liber, vreau sa va provoc in prezent sa luam parte la "Cea mai mare ora de sport" derulata la Brasov in Piata Sfatului, pe 11 iulie incepand cu ora 9. Activitatea va dura 12 ore si veti lua parte la cele mai distractive si amuzante ore alaturi de un personal antrenat si specializat, din tara si din strainatate, pentru cea mai interesanta zi din viata ta.
Intrarea este libera si daca iti place sa castigi premii atunci iti va placea la nebunie. Ce zici? Te bagi?

You May Also Like

0 comments