Experiente minunate la achizitiile online

Care este cea mai mare dorinta a domanelor si domnisoarelor? Va spun eu! Un dulap plin de papuci de toate felurile, potriviti pentru orice sezon si la preturi cat mai mici. Atunci cand unei fete ii licaresc ochii dupa o pereche de pantofi, ea stie una si buna: trebuie cu orice pret sa fie al ei.

Cu totii ne-am cam saturat sa strabatem drumurile si sa ne intristam ca nu gasim perechea potrivita de pantofi la bugetul pe care ni l-am prophs sa-l oferim.  Si ce e mai simplu si perfect decat sa fii acolo unde vrei si cand vrei, iar printre momentele tale libere sa te asezi comod pe canapea sau pe sezlong, ca tot e vremea frumoasa si-ti place sa stai la plaja, timp in care sa arunci un ochi in magazinele online cu papuci?

Chiar in urma cu 3 ore ma gandeam ca sandalele mele nu o mai duc multa vreme si m-am hotarat sa trag o fuga prin magazine sa-mi iau altele noi. Oferte si modele multe dar de fiecare data ceva ma oprea sa cumpar: fie modelul nu parea prea potrivit, fie pretul prea mare etc. Evident ca intr-un final am plecat acasa cu mana goala.
 Am totusi un magazin de incredere care mi-a facut o frumoasa impresie de la prima comanda si la care m-am gandit sa apelez si de aceasta data: Kalapod.


Prima comanda am dat-o prin primavara. A durat doar 2 minute sa introduc produsele in cos si sa finalizez comanda. Comanda am dat-o marti si joi mi-au ajuns. Optasem atunci pentru o pereche de balerini la oferta cu un pret incredibil. In plus, dat fiind ca am ales sa platesc cu cardul, in loc de o pereche plus transport, am comandat 2 perechi, avand transport gratuit la plata cu cardul pentru o comanda de minim 25 lei. Dubla promotie, dubla satisfactie, 2 produse in loc de unul.
Cand am primit comanda nu am fost doar multumita si pur si simplu fermecata si de atunci imi petrec serile vizionand produsele din acest magazin online.

Care sunt facilitatile?


  • Cine nu se plange de lipsa de timp? Eu cu siguranta nu sunt o exceptie. Asadar o comanda se finalizeaza destul de usor, parcurgand niste pasi extrem de simpli. 
  • De ce sa ma aleg iar cu dureri de picioare? Odata finalizata comanda coletul ajunge in ziua urmatoare sau la o zi diferenta, direct la usa ta.
  • Vanzatoarea pare prea obosita si tu prea frustrata - poi da, ca esti nehotarata, nu stii daca sa faci compromisuri, ieri era modelul sau marimea de care ai nevoie si asa mai departe. Iti poti acorda tot timpul din lume sa alegi de pe site ceea ce iti place, fara a te incomoda nimic si nimeni.
De ce Kalapod?
  • De ce sa dai un pret urias pe o pereche de papuci cand poti achizitiona o multime de perechi sau sa economisesti ceva bani? Kalapod cuprinde o gama imensa de produse la preturi irezistibile. Saptamanal beneficiezi de promotii si oferte la o gama larga de produse. 

  • Calitatea este exceptionala - Eu am fost mai mult decat fericita sa vad ca ceea ce am primit este mult mai mult decat ma asteptam. Produsele sunt frumoase si rezistente. 
  • Cum stiu ce marime mi se potriveste? Daca nu corespund? Nu-ti fa griji! Ai la dispozitie un tabel de masuratori, in caz ca esti mai familiarizat cu masuratorile. Poti incerca tu insuti sa-ti masori o pereche de papuci pentru a gasi marimea potrivita. Totusi, in caz de probleme, poti returna sau schimba produsul. Eu am ales la prima comanda acelasi model dar numere diferite. Desigur, mi sa potrivit cea mai mica, asa cum si banuiam, cealalta devenind un cadou perfect pentru o alta domnisoara. Nici nu si-a putut descrie bucuria in cuvinte.

  • Cum platesc? Cum doresti! Kalapod este o companie serioasa care respecta clientii si sunt foarte prompti in ceea ce priveste livrarea. Deci nu trebuie sa-ti faci griji! Daca crezi ca e mai sigur pentru tine plata la primirea coletului atunci opteaza pentru ramburs, daca iti este mai usor poti plati cu cardul sau prin ordin de plata, depunand suma in contul firmei. Alege ceea ce ti se potriveste! Odata finalizata comanda vei primi factura prin email.
  • Saptamanal Kalapod introduce produse si oferte noi. Daca nu stai cu ochii pe ei s-ar putea sa-ti para extrem de rau! Cei de la Kalapod va vor raspunde nelamuririlor voastre si va pot prelua comenzile chiar si telefonic.
Daca tot imi doream sandale si am ajuns astazi acasa cu mana goala, am mai aruncat inca un ochi pe Kalapod, asa cum o fac zilnic. M-am decis intr-un final ca nu pot rezista la asemenea preturi si am realizat inca o comanda care va ajunge in zilele urmatoare. Si pentru ca pretul este de aproape 4 ori mai mic ca in magazine, am ales nu una ci doua perechi, Abia astept sa primesc produsele!
Te invit si pe tine pe site-ul Kalapod sa descoperi produsele ce-ti lipsesc din intreaga gama de incaltaminte pentru toate varstele si produse de ingrijire sau pe Bulevardul Uverturii, Nr. 85, Bl. O14 , Sector 6, Bucuresti. Alege pantofi ieftini care ti se potrivesc

Tu ai realizat o comanda de pe Kalapod? Cum ti se par produsele? Dar preturile?

Update: Va spuneam ca am realizat o noua comanda pe Kalapod. Imi doream foarte mult acest model si aceasta s-a dovedit ocazia perfecta pentru a mi le permite si pentru a ma bucura de ele.
 Intr-un final astazi au ajuns! Eram asa de stresanta si nerabdatoare de nu va puteti inchipui.
In ultimele zile picioarele mele devenisera de nesuportat. Am facut o mica plimbare cu aceste minuni si parca m-am simtit ceva mai bine si mi-am mai potolit durerea de picioare. Sunt foarte moi si confortabile. In plus sunt confectionate din piele ecologica, talpa ce vine in contact cu solul este usor inalta si plata astfel incat piciorul sa aiba o pozitie corecta si relaxanta la mers. M-am indragostit! Cu atat mai mult ca au fost la oferta. Multumesc Kalapod! Cu siguranta nu va fi ultima comanda!
Voi ce parere aveti de achizitia mea?




Comentarii

Postări populare