Pe unde o "ard" in vacanta

by - joi, iulie 30, 2015

M-ai cautat cumva si nu mai gasit? Stii ca mereu voi fi aici: zi  sau noapte, vara sau iarna.
Vara asta o "ard" haihui prin lume. Nu am de gand sa stau deloc intr-un singur loc, sa fac mereu aceleasi lucruri. Vara asta o "ard" pe blog!

Daaah, il simti si tu?

Vai! Simti briza aia marina? Eu nu simt nimic! Nu am nasul infundat si slava domnului nu ma lupt nici cu o raceala. N-o sa neg faptul ca am niste masele care tare ma mai supara in ultima vreme, dar asta este o alta poveste care nu ne intereseaza astazi.
In timp ce unii merg la mare, la plaja petreceri si alte lucruri de acest gen eu ma bucur de localitatea mea cea mica, o cutreier in lung si in lat, iar pe langa asta, mai fac si alte lucruri care tin de rutina zilnica si de relaxare.
Nu, nu am ajuns la mare! Trist mai mult sau mai putin, m-am multumit cu privitul fotografiilor de pe retelele sociale si...cam atat. Nu stiu prin ce minune, s-ar putea sa-mi iau un mic "concediu" si chiar la mare departare de casa in viitorul apropiat.
Ce mai fac in rest? "Ard" butoanele calculatorului cat pot de tare: blogul si articolul, minim o data pe zi. Si la mine toata treaba asta cu scrisul e extrem de complicata: ideile vin atunci cand imi este efectiv lene sau sunt extrem de plictisita/obosita (nu utilizez lampi vrajite). Desi e o senzatie destul de stranie, parca prin mai multa energie si spor la scris si nu oricum si oricand, ci noaptea.
Cred ca acest lucru este influentat de ora nasterii mele: ce om normal face articole la 3-4 noaptea? Eu, evident! S-au dat astrele peste cap. Cred ca am bruiat si horoscopul!

Cum? De ce? Unde?

Unele articole le redactez din pura placere, altele le realizez pentru diferite colaborari si concursuri, asa cum ati putut observa si voi, cei care fregventati pagina asta.
 Stiu sa pierd dar si sa castig. Important este ca indiferent de rezultat castigi motivatie, te destinzi, cunosti oameni si stiluri noi, etc. Cu alte cuvinte, pe langa suparari sau mai bine zis dezamagiri, capeti forta si taria de a merge mai departe, dorinta de a deveni mai bun in ceea ce faci, mai ales atunci cand acorzi o perioada de timp semnificativa pentru toata munca depusa. Binenteles, fara placere si dedicatie nu iese nimic original si oarecum calitativ. Cel putin asa vad eu lucrurile astea si scrisul asta a cam devenit o dependenta pentru mine.

Unde imi place sa scriu?
Pot scrie oriunde atata timp cat nu am alte obiective de distractie de la subiect in jur. Nu am nevoie de un loc anume, de un anumit lucru inspirational. Daca as fi fost in vacanta, mi-ar fi fost mai greu sa renunt la plaja si la balaceala pentru a scrie. Si acelas lucru e valabil cand ies in oras, cand particip la intruniri cu prietenii sau cand am parintii prin jur care au mereu cate ceva de spus sau care doresc sa realizeze o conversatie, fie te roaga sa-i ajuti la ceva. De aceea prefer mereu serile si noptile linistite, la birou, in fotoliu sau in dormitor, unde linistea se lasa, muzica rasuna lin si placut asa cum imi place mie, timp in care inspiratia curge la maxim.
Acolo unde nu am alta activitate, acolo ma simt la locul potrivit pentru a incepe o noua poveste, o noua intamplare sau pentru a pregati cuvintele unei noi colaborari.

Tie unde-ti place sa scrii cel mai mult? Ce loc te inspira? 

You May Also Like

0 comments