Review Pellamar: experienta celor 5 zile de teste

by - joi, iulie 16, 2015

Sambata am inceput o alta colaborare, respectiv cu Pellamar. Pentru cei ce nu au auzit inca de acestia, Pellamar detine un portofoliu de produse romanesti pentru regenerare, curatenie si purificare, pentru ingrijire corporala si orala dar si o multitudine de produse special adaptate nevoilor noastre.


Ce am ales pentru testare

Cred ca acesta este cel mai frumos lucru atunci cand incepi o colaborare: sa poti alege produse la care s-ar fi gandit si cititorii si sa te pliezi cumva pe dorintele si nevoile lor, dar in acelas timp sa gasesti solutia potrivita pentru problemele personale de aceasta natura.
Asadar eu am avut de ales produsele spre testare. Cum au reactionat? Aflati in cele ce urmeaza!

Lotiunea tonica Pellamar

Nu cred ca sunt singura care se lupta cu acneea. Desi nu sufar de o acnee severa (slava domnului) mi se intampla foarte des sa ma trezesc cu cateva cosuri nebunatice care imi strica toata ziua. In plus, cum sunt o fire mai agitata, nu am stare si le cam supar. In urma raman pete (semne), asta dupa ce o perioada majoritatea se trsansforma in niste rani foarte profunde si urate, care provoaca usturime si care cu greu pot fi acoperite dar nu complet.

Ce zice lotiunea ca face
Din descrierea produsului aflam faptul ca lotiunea energizeaza, hidrateaza si calmeaza iritatiile.

Ce face ea de fapt
Sunt enorm de incantata! Pielea este luminata si hidratata iar cosurile au fost imblanzite. In plus, inainte de a incepe testarea aveam pe frunte niste pete asemanatoare celor de psoriazis si cateva semne destul de adanci de la cosuri. La momentul actual sunt reduse la un nivel mediu spre complet (foarte greu vizibile). Sticla este foarte eleganta si prezentabila, M-a cucerit de la bun inceput! Cat despre lotiunea propriu zisa, are un miros fin de plante, nu contine alcool si parabeni si intra in piele in doar cateva secunde, oferind o senzatie racoritoare si un aer de prospetime.
Se pare ca a fost o alegere extrem de inspirata pe care v-o recomand.

Gel therapy

Cat de frumoasa poate fi viata fara griji si...dureri. Da, dureri de aproape orice fel! Acest gel a fost primul care mi-a facut cu ochiul. De ce? O sa aflati!

Ce zice ca face
Descrierea produsului ne aduce la cunostinta faptul ca gelul are efect antiinflamator, regenerant, sedativ etc si este indicat in cazul unei serii largi de dureri chiar si in cazul in care realizam procese de fizioterapie.

Ce face ea de fapt
In ultima vreme strabar drumurile extrem de mult si in timpul zilei ma trezesc cu dureri groaznice de picioare. Fara un remediu adecvat somnul placut devine o dorinta imensa care cu greu poate fi indeplinita. In plus fac parte din acea multime care sufera de reumatism. Asadar am bagat-o de urgenta in teste!
In fiecare seara, inainte de culcare, fac masaj cu o cantitate suficienta de la genunchi pana in varful degetelor. Gelul este racoritor (candva am avut ceva asemanator adus din afara si de foarte mult timp imi doream sa gasesc ceva la fel) si intra in piele in cateva secunde. In cateva minute de la aplicare durerea incepe sa scada si somnul se asterne pe pleoape. Pana a doua zi seara nu mai am probleme si utilizata frecvent intensitatea si frecventa durerilor se micsoreaza. Produsul nu are miros deci e in regula si pentru cei ce au alergii la parfum sau lucruri de acest gen.


Crema de corp


Acest produs a venit cadou din partea Pellamar si m-am bucurat extrem de mult. Nu ma asteptam la o asemenea surpriza! 
Crema sau lotiune de corp, o putem denumi si asa, are o textura fina, nici prea solida nici foarte lichida. Are un miros foarte fin de portocale, care m-a surprins, sincer. Ma asteptam la fel ca restul sa aiba un miros fin sau deloc. Face din parte din gama Organic Spa si vine in ajutor pentru ceea ce inseamna hidratare, regenerare si relaxare. Si da, chiar face asta! 
Intra usor in piele catifeland-o si desi ph-ul meu nu-mi mentine de fel parfumul apray-urilor sau al lotiunilor, s-a intamplat de m-am trezit cu pielea catifelata si frumos mirositoare a portocale.
Cand ati auzit ultima oara pe cineva care se plangea de vergeturi? Sunt ghinionista! Le am de la 13 ani si niciodata sincer nu le-am dat importanta cum am inceput s-o fac in ultima vreme. Nu am trecut niciodata de 45 kg si nici nu am suferit vreo modificare brusca, deci motivul aparitiei nu-l stiu. Noi, persoanele tinere si nu numai, suntem interesate de un aspect fizic placut si de un corp cat mai bine conturat. Parca se vad urat cand doresti sa mergi la plaja in sezonul cald si sa-ti expui picioarele frumoase si costumul de baie cel nou. M-am gandit sa incerc crema pentru asta in cele 5 zile si bine am facut.
Vergeturile nu se mai simt la atingere ca odinioara si nici nu mai sunt atat de evidente. Este minunat! Chiar ma gandeam sa incerc ceva sa scap de ele. O s-o folosesc in continuare, poate scap de tot.

Pot spune ca sunt enorm de multumita de acest produse care se gasesc la niste preturi mai mult ca irezistibile. Voi ati incercat produsele Pellamar?

You May Also Like

0 comments