Pasi pentru nunta mea de vis

by - sâmbătă, septembrie 19, 2015


Astetept cu entuzism acea zi importanta in care voi imbraca rochia de mireasa, voi lua buchetul de flori in mana si voi spune DA pentru eternitate in fata altarului.

Si de ce ma gandesc mai tare la acea zi, de ce se apropie mai repede si intru in randul viitoarelor mirese, pline de emotii si entuziasm.
Imi propun sa fiu calma si sa realizez pas cu pas fiecare lucru in parte din timp. Nu-mi doresc sub nici-o forma sa uit vreun detaliu. Nunta de vis trebuie sa arate exact asa cum mi-am imaginat inca din copilarie, lucrurile fiind organizate cu multa rabdare si calm.
Te voi ghida pas cu pas in ceea ce inseamna pregatiri de nunta in speranta ca toate aceste informatii iti vor fi de ajutor si tie.

Voi opta pentru o nunta moderna insa nu ma voi sfii sa utilizez elemente traditionale de decor. Imi doresc ca fiecare detaliu sa fie unic si sa poata spune o poveste.


Bugetul

Este un eveniment extrem de important si o ocazie cand ca ar trebui sa ai un buget bine pus la punct. Unele lucruri pot fi mai scumpe, altele mai accesibile, insa cu siguranta nu doresti sa ai probleme cu partea financiara.
Stabiliti bugetul de care dispuneti si sigurati-va ca veti reusi sa duceti la bun sfarsit fiecare misiune.
Nunta este un eveniment extrem de calculat asa ca eu prefer sa-mi planific totul abia dupa ce stiu ca voi avea toate resursele materiale disponibile. Pentru cel mai important eveniment din viata mea sunt dispusa sa fac orice compromis.
Nu doresc sa stabilesc un buget anume pentru a transforma in realitate visul de mireasa si nunta de poveste.

Data si locatia

Printre primele lucruri ce trebuie facute este sa alegi biserica, preotul care sa va va uni si locatia unde se va desfasura petrecerea, Vei stabili astfel de comun acord data potrivita pentru desfasurarea evenimentului fara probleme. Nu uita ca in post si in zilele de sarbatoare mare nu se oficiaza nunti sau astfel de evenimente. De aceea aceste lucruri trebuie bine gandite si puse primele la punct.
Este foarte important sa alegi aceste lucruri de preferat cu minim un an inainte. Nu doresti sa te trezesti in ultimul moment ca ti se spune ca localul de vis este rezervat pentru un alt eveniment la acea data sau ca in acea perioada nu se vor oficia astfel de evenimente, nu-i asa?


In alegerea localului trebuie sa tii cont de lista invitatilor pentru a fi sigur ca localul dispune de locurile necesare pentru numarul dorit de persoane.
Mie nu mi-a trebuit foarte mult timp de gandire. Am in minte localul perfect. Voi realiza nunta perfecta la Salon Antheneum situat in Bucuresti.



Este un local de vis, rafinat, cu un decor elegant si cu siguranta va surprinde invitatii asa cum ne-a surprins si pe noi.
Dorim sa formam amintiri placute si unice persoanelor ce ne vor fi alaturi in aceasta zi importanta.


Verighetele

Ai observat ca fiecare detaliu este important? De altfel nici verighetele nu sunt mai prejos. A fost o adevarata placere sa ma gandesc la ele!  Sunt un simbol important al legaturii cu barbatul vietii mele.
A fost o placere sa alegem impreuna un model personalizat si unicat. Am ales verighete simple care sa detina initialele noastre.


Decorul si meniul

Stabileste pas cu pas impreuna cu alesul/aleasa tematica nuntii pentru a stabili decorul impreuna cu personalul localului ales si lista lucrurilor necesare.
Noi ne consideram a fi oameni romantici. Scumpul meu a avut grija sa ma rasfete in fiecare zi cu flori. Gestul merita cu siguranta apreciat si are o insemnatate foarte mare.
Am ales ca bughetul de mireasa cat si decorul sa fie realizat din trandafiri (preferatii mei), minirosa, frezii si beargras, combinate cu elemente de dantela.
Nu vor lipsi nici acele lumanari de nunta frumos aranjate din aceste combinatii florale unice. Am gasit firma perfecta care sa se ocupe de acest decor si anume Unique decor. Fac o treaba exceptionala si ma voi lasa pe mana lor.


Nici meniul nu va fi mai prejos! Am ales meniul All Inclusive Cristal, unde invitatii vor degusta un aperitiv rece, trei feluri principale si un desert. Nu vor lipsi din meniu combinatiile sofisticate, piscoturile si sampania, pastravul Atheneum, gustarile si cateva feluri de mancare cu elemente din bucataria traditionala.


Tema nuntii, decorul si meniul sunt in stransa legatura, deci trebuie sa te gandesti foarte bine si sa analizezi aceste aspecte. Spre exemplu, daca evenimentul tau are tematica marina, nu ar trebui sa lipseasca decorul marin si din meniu fructele de mare. Desi fructele de mare sunt o selectie indrazneata si rafinata, nu toti invitatii se vor impaca cu ideea.
Este foarte important ca selectia meniului sa fie pe gustul tuturor.

Fotograful

De la o nunta de vis nu poate lipsi fotograful profesionist. Imi doresc un fotograf care sa stie sa capteze in imagini povestea fiecarui moment si a fiecarui detaliu, peste ani si ani sa ne reamintim fiecare lucru de la nunta noastra, pana la cel mai mic amanunt.


Cu siguranta si tu iti doresti sa ai parte de cele mai frumoase si unice amintiri.

Rochia de mireasa si costumul mirelui

Asupra costumului de mire nu ma pot pronunta insa cu siguranta voi fi surprinsa. Va pot vorbi insa despre rochia de mireasa. Am gasit aici rochia perfecta! Visam la ea inca din copilarie si sunt foarte entuziasmata de faptul ca a fost probabil una din cele mai usoare alegeri. 


Avand in vedere ca am planuit o nunta romantica si rafinata, am ales o rochie pe masura, zic eu. Stiu ca din acest punct de vedere gusturile nu se discuta. Eu sunt foarte incantata de rochia mea de mireasa, realizata din dantela, tulle de matase si aplicatii din cristale.



Este sexy, indrazneata si totodata consider ca imi evidenfiaza formele extrem de bine.
Detaliile fine mi-au acaparat atentia si nu am cum sa ma razgandesc. M-a ajutat in luarea acestei decizii si programarea la proba, care mi-a aratat ca alegerea este perfecta. M-am informat, am observat, mi-a placut, am probat si am ales!
Urmeaza si tu acesti pasi pentru a realiza cea mai buna alegere!


Muzica

Playlist-ul va fi extrem de divers. Dorim sa ridicam cati mai multi invitati de pe scaune, sa-i motivam si sa petreaca asa cum se cuvine.


 Prin urmare nu vor lipsi din repertoriu muzica clasica, muzica populara cat si cea moderna. Dorim sa aducem un zambet pe chipurile tuturor si sa le oferim invitatilor momente inedite, pe gustul lor. 

Tu cum ai planuit nunta viselor tale?

You May Also Like

5 comments

  1. Un subiect interesant si utul pentru cei interesati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru servicii video de calitate va recomanda cu mare incredere http://madvideo.ro/
    O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca doriti servicii foto video de nunta din Bucuresti, vizitati-ne: https://www.filmarefotografii.ro/

    RăspundețiȘtergere