Jurnal de calatorie cu Vacante Speciale

A venit vremea sa mai renunt putin la cursuri si sa mai adaug inca o pagina plina cu povesti si peripetii in acest jurnal online.

Voi incerca pentru cateva momente sa dau deoparte oricce lucru, sa nu las pe nimeni si nimic sa-mi distraga atentia, in speranta ca voi reusi sa-mi duc la bun sfarsit misiunea pe ziua de azi si sa-mi traiesc visul american.

Totusi, ori de cate ori am fost in vacanta, recunosc ca nu am putut lasa deoparte treaba sau condeiul, povestile online sau cele cu prietenii.

In acest #jurnaldecalatorie am ales sa vizitez si nu numai, unul dintre cele mai atractive state: America.
Treaba e ca si aranjata caci fiind studenta pot profita de acest vis si sa il duc la indeplinire cu ajutorul Vacante Speciale ce ofera circuite turistice la oferte speciale si o multime de avantaje studentilor care se inscriu in programul work and travel.

Printre avantajele programului de work and travel Vacante Speciale se numara experientele inedite, bogatia de informatii pe care o pot primi de la alte culturi, pot castiga noi prieteni si totodata beneficiez de o consiliere impreuna cu o oferta speciala de calatorie. CND Turism detin o experienta de peste 8 ani in domeniul work and travel.


Cum arata vacanta cu work and travel

Deja imi imaginez locul confortabil din avion. Voi colinda cateva tari si cativa zeci, sute de kilometri de nori pana voi realiza excala. Sau cel putin asa pot privi inceputul visului american utilizand drept reper si unele experiente deja traite de cativa prieteni din jurul meu.
Nu stiu cum ati proceda voi dar eu sunt o persoana foarte activa in marea majoritate a timpului si chiar cu posibilitatea unei simple vacante, tot mi-ar placea sa-mi iau un job work and travel. Cei de la Vacante Speciale detin in programul acestora si oferte de munca de la angajatorii de top din State. Oricum vor fi necesare o multime de acte, deci e bine ca job-ul sa il stabilesc cu ceva timp inainte de plecare.
Voi cunoaste oameni noi, experiente mai mult sau mai putin placute (caci asa-i peste tot in viata) dar care cu siguranta ma vor invata lucruri noi si voi creea in acelas timp amintirile pe care le voi pune in bagaj la intoarcere.

Pe langa faptul ca imi doresc sa cunosc cum se pun bazele unei cariere in America, vreau sa ma distrez si sa vizitez o multime de lucruri. Mai am nevoie si de relaxare, nu?
Trebuie neaparat sa ajung la Cascada Niagara si pe cealalta parte vreau o zi, desi probabil ca nu ar fi suficient, sa strabat bulevardul din Las Vegas. De asemenea prin toate filmele, serialele si documentarele TV am mai observat cateva lucruri extrem de interesante pe care as dori sa le vad cu proprii ochi precum: Marele Canion, teatrul UCB din New York (care are si intrarea gratuita) etc.
    

E un moment de care trebuie sa profit la maxim si sa nu stau locului nicio clipa. Imi imaginez noptile inainte de culcare, privind la cerul plin de stele sau ma vad undeva la inaltime, alaturi de colegi si alti studenti din alte colturi ale lumii, admirand peisajul si imbogatindu-ne cu povesti pretioase despre viata.

Este minunat chiar si asa, sa inchid ochii pentru o clipa si sa reproduc in memorie pagina din acest #jurnaldecalatorie. Visul american nu tine cont de limite!

Articol scris pentru SuperBlog 2015.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare