Un soft inteligent pentru o afacere de succes
Aud cum suna telefonul. Ma naspustesc asupra lui cu entuziasm ca de fiecare data. Stiu ca e curierul. Cine altcineva sa sune la ora asta daca nu el? Chiar nu obisnuiesc sa primesc astfel de apeluri matinale.
Se intampla saptamanal, de minim 2-3 ori, deci m-am invatat cu ideea. Insa de cand m-am apucat sa tot primesc pachete, odata cu trimiterea acestora de la sursa mi se ofera un AWB (numar de urmarire) sau am grija sa il cer eu. Is o fire curioasa si prefer la fel ca si epeditorul, sa fiu la curent cu traseul si cu evenimentele prin care trece expeditia mea.
Asta a fost azi, dar nu am fost atat de entuziasmata la expeditia anterioara.
Sa va povestesc...
Aveam zi de programare joi, pana la sfarsitul zilei. Se facuse ora 18 si inca nu primisem niciun apel. Cand am verificat online expeditia am observat cu stupoare ca a fost amanata cu circa 4 zile. Aveam planurile facute, ma asteptam ca in orice clipa sa primesc pachetul si am fost extrem de dezamagita sa aflu ca pachetul a suferit o amanare. Care a fost problema?
Intuiesc faptul ca firma de curierat prin intermediul careia s-a expediat pachetul a avut probleme organizatorice. Cel mai probabil nu s-a realizat o analiza si nu au inca un sistem bine pus la punct cu ajutorul caruia sa-si indeplineasca misiunea in intervalul stabilit sau personalul face cu greu fata cerintelor.
Firmele de curierat au o responsabilitate enorma: preiau pachetele, le cantaresc, le eticheteaza corespunzator, urmand ca pe urma sa le expedieze catre destinatar. In timp ce coletul este inmanat de la sofer la sofer sau dintr-un centru in altul, toate partile implicate beneficiaza de o evidenta mai amanuntita sau simplificata.
Eu spre exemplu vad intregul circuit pe care curierul l-a parcurs cu coletul meu, lucru la care au acces si cei care mi-au expediat coletul, in schimb cei de la firma de curierat stiu mai amanuntit evenimentele ce au loc pe parcurs si realizeaza o gestionare completa, de la etichetarea expeditiei pana la momentul in care coletul ajunge la mine.
Adesea firmele de curierat sunt nevoite sa intocmeasca rapoarte utilizand servicii si aplicatii suplimentare. Asta inseamna mai multa munca pentru cei ce ofera aceste servicii si totodata presupune asumarea unor riscuri, caci printre atatea documente, atatea demersuri, oricine se poate pierde si pot surveni neintentionat anumite probleme.
Cand apar astfel de nereguli clientii sunt extrem de nemultumiti. In acelas timp pot aparea reclamatii si poate scadea reputatia firmei de transport. Ambele parti trebuie sa beneficieze de o experienta placuta si de aceea pentru secolul 21 a aparut solutia moderna ce faciliteaza schimbul serviciilor dintre firmele de curierat si clientii acestora.
Solutia moderna o reprezinta un software pentru curierat extrem de inteligent ce pune la dispozitie o multime de beneficii pentru o gestionare mai usoara in procesarea si expedierea coletelor.
Noul program software aduna intr-un singur loc intreaga activitate: calculul unei expeditii, modalitatea de plata, detalii despre greutatea acestuia, tipul de curierat utilizat, etc.
Acest manegment expeditii asigura toate informatiile necesare alcatuind un raport complet, facilitand operatiunea de intocmire a acestuia pentru fiecare misiune in parte. Astfel orice firma de curierat isi poate aduna intreaga activitate intr-un singur loc, fara a fi nevoiti sa apeleze la o multime de programe software care sa le ingreuneze munca, In loc sa intocmeasca rapoarte de expeditie intr-un timp indelungat, firmele de curierat pot apela la aceasta aplicatie care ii ajuta in acelas timp sa adune toate rapoartele intr-un singur loc.
Toti cei care nu sunt familiarizati cu acest software, pot descoperi cum arata experienta cu ajutorul acestei aplicatii moderne, utilizand un demo online.
CurierManager ofera sansa de a fi utilizat la capacitatea lui maxima pentru o perioada de 3 luni de zile in mod gratuit, la achizitia oricarui pachet de servicii.
In functie de profilul firmei de curierat sunt disponibile 3 pachete: basic, profesional sau avansat.
Asta a fost azi, dar nu am fost atat de entuziasmata la expeditia anterioara.
Sa va povestesc...
Aveam zi de programare joi, pana la sfarsitul zilei. Se facuse ora 18 si inca nu primisem niciun apel. Cand am verificat online expeditia am observat cu stupoare ca a fost amanata cu circa 4 zile. Aveam planurile facute, ma asteptam ca in orice clipa sa primesc pachetul si am fost extrem de dezamagita sa aflu ca pachetul a suferit o amanare. Care a fost problema?
Intuiesc faptul ca firma de curierat prin intermediul careia s-a expediat pachetul a avut probleme organizatorice. Cel mai probabil nu s-a realizat o analiza si nu au inca un sistem bine pus la punct cu ajutorul caruia sa-si indeplineasca misiunea in intervalul stabilit sau personalul face cu greu fata cerintelor.
Firmele de curierat au o responsabilitate enorma: preiau pachetele, le cantaresc, le eticheteaza corespunzator, urmand ca pe urma sa le expedieze catre destinatar. In timp ce coletul este inmanat de la sofer la sofer sau dintr-un centru in altul, toate partile implicate beneficiaza de o evidenta mai amanuntita sau simplificata.
Eu spre exemplu vad intregul circuit pe care curierul l-a parcurs cu coletul meu, lucru la care au acces si cei care mi-au expediat coletul, in schimb cei de la firma de curierat stiu mai amanuntit evenimentele ce au loc pe parcurs si realizeaza o gestionare completa, de la etichetarea expeditiei pana la momentul in care coletul ajunge la mine.
Adesea firmele de curierat sunt nevoite sa intocmeasca rapoarte utilizand servicii si aplicatii suplimentare. Asta inseamna mai multa munca pentru cei ce ofera aceste servicii si totodata presupune asumarea unor riscuri, caci printre atatea documente, atatea demersuri, oricine se poate pierde si pot surveni neintentionat anumite probleme.
Cand apar astfel de nereguli clientii sunt extrem de nemultumiti. In acelas timp pot aparea reclamatii si poate scadea reputatia firmei de transport. Ambele parti trebuie sa beneficieze de o experienta placuta si de aceea pentru secolul 21 a aparut solutia moderna ce faciliteaza schimbul serviciilor dintre firmele de curierat si clientii acestora.
Solutia moderna o reprezinta un software pentru curierat extrem de inteligent ce pune la dispozitie o multime de beneficii pentru o gestionare mai usoara in procesarea si expedierea coletelor.
Noul program software aduna intr-un singur loc intreaga activitate: calculul unei expeditii, modalitatea de plata, detalii despre greutatea acestuia, tipul de curierat utilizat, etc.
Acest manegment expeditii asigura toate informatiile necesare alcatuind un raport complet, facilitand operatiunea de intocmire a acestuia pentru fiecare misiune in parte. Astfel orice firma de curierat isi poate aduna intreaga activitate intr-un singur loc, fara a fi nevoiti sa apeleze la o multime de programe software care sa le ingreuneze munca, In loc sa intocmeasca rapoarte de expeditie intr-un timp indelungat, firmele de curierat pot apela la aceasta aplicatie care ii ajuta in acelas timp sa adune toate rapoartele intr-un singur loc.
Toti cei care nu sunt familiarizati cu acest software, pot descoperi cum arata experienta cu ajutorul acestei aplicatii moderne, utilizand un demo online.
CurierManager ofera sansa de a fi utilizat la capacitatea lui maxima pentru o perioada de 3 luni de zile in mod gratuit, la achizitia oricarui pachet de servicii.
In functie de profilul firmei de curierat sunt disponibile 3 pachete: basic, profesional sau avansat.
Reprezinti o firma de curirerat care are nevoie de imbunatatiri majore din punct de vedere organizatoric? Fii printre firmele de top care incearca si isi dezvolta afacerea cu ajutorul CurierManager!
un articol interesant! :)
RăspundețiȘtergeresuper articol esti o scumpa sunt LUNGU FLORENTINA MIHAELA.
RăspundețiȘtergere