Bun venit, primavara! Cum ma imbrac?

by - duminică, martie 20, 2016

Bun venit primavara. Observ ca-ti sade tare bine imbracata in razele acelea stralucitoare de soare. Imi pare bine! Bine ai revenit! Te asteptam de-o iarna intreaga. In sfarsit pot trece la garderoba mea preferata. M-am pregatit intens sufleteste si trupeste pentru acest moment extraordinar.
Cu toate acestea, unora inca le lipseste inspiratia. Ce facem? Cu ce ne imbracam primavara aceasta?
Eu spun sa in cepem cu StarShinerS. De ce StarShinerS? Cei de la StarShinerS au introdus ca de fiecare data noi elemente in catalogul de sezon. Sunt enorm de multe produse care iti pot fi adevarate muze de inspiratie ce te vor scoate in evidenta si care iti vor mentine confortul.


Ce ai zice de niste rochii de primavara?
Mie mereu mi-au placut rochiile. Sunt delicate si deosebite iar varietatea lor ne permite sa achizitionam si sa purtam atat rochii de iarna, vara cat si pentru primavara. Sunt o alegere excelenta atat pentru birou cat si pentru o zi obisnuita.
In primavara lui 2016 StarShinerS ne ofera o gama variata de rochii inflorate. Primavara inseamna culoare, inseamna noi flori frumoase ce revin la viata. Si ne incanta natura ce revine la viata, nu-i asa?

Poti alege o rochie simpla sau in florata, conica sau cu fusta clos, numai bune pentru a-ti expune formele intr-un mod elegant si nu foarte vulgar. De asemenea, colectia StarShinerS vine si cu oferte de primavara pentru toate nevoile si ocaziile pentru primavara acestui an.
Rochiile au fost si vor fi mereu un must have indiferent de sezon.

Sa nu crezi ca rochia conica, pana la genunchi sau putin peste, este conservatoare. Dimpotriva, detaliile te pot face cea mai fermecatoare si iti poate fi un aliat de succes la diferite ocazii.


Imagineaza-ti cum aceasta rochie pe jumatate inflorata iti va pune accentul asupra corpului superb si asupra picioarelor tale de zana. A fost prima care mi-a atras atentia.

Rochia asimetrica neagra cu mici detalii aurii iti poate oferi proportiile de care ai nevoie. In special, daca doresti sa diminuezi aspectul asupra unor proportii sau daca vrei sa accentuezi (daca esti extrem de slaba), aceasta rochie superba te va ajuta sa obtii chipul visurilor tale. Richia brodata mi se pare excelenta pentru orice ocazie.


Daca ai o ocazie si iti place sa fii o persoana simplistica, poti alege o rochie conica, pana la genunchi, cu insertii de dantela si cu un spate usor gol. Accesorizeaz-o cu o poseta si cu o pereche de pantofi de culoare rosie. Rezultatul va fi uluitor. Sigur vei atrage priviri.



Si daca rochia ti se pare prea simpla, prea conica, poti alege rochia de primavara cu voaluri in zona umerilor. Acestea iti vor accentua partea de sus, oferindu-ti formele de care ai nevoie, iar linia inferioara a trupului va pune accentul pe zona posterioara si a picioarelor.


Cu alte cuvinte, colectia rochiilor de primavara StarShinerS este atat de numeroasa si spectaculoasa inca te vei pierde in alegerile tale. Indiferent care iti va fi alegerea, sunt convinsa ca nu vei da gres. Sper totusi ca ti-am putut fi de ajutor. Produsele sunt de o calitate net superioara altor produse iar acestea sunt la tine intr-un timp record de la plasarea comenzii. Prin urmare, primavara aceasta ne imbracam cu rochii StarShinerS. 

Tu ce ti-ai ales?



You May Also Like

8 comments

  1. Intr-adevar sunt modele foarte frumoase , cele pe negru imi plac mult .

    RăspundețiȘtergere
  2. As opta pt un rosu..n am mai purtat de mult timp

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate sunt frumoase dar primavara si vara imi place sa port rochii si fuste inflorate

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt Lungu Florentina Mihaela toate sunt minunate imi plac foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt Lungu Florentina Mihaela cea neagra cu floricele e superba mi-as dori si eu una asa

    RăspundețiȘtergere
  6. SUNT Lungu Florentina Mihaela vara asta mi-ar place sa-mi eau o rochita albastra dak tot iubesc aceasta culoare nu

    RăspundețiȘtergere