Reduceri de proportii sau transport gratuit?

by - joi, martie 31, 2016

Cand vine vorba de noile achizitii cu siguranta alergam cu totii spre rafturile cu cele mai mari reduceri si promotii.
Cand vine vorba de magazinele online ce va place?

Eu personal alerg dupa transportul gratuit, mai ales in ceea ce priveste magazinele online din strainatate, unde gama de produse este foarte diversa si de cele mai multe ori unicata. De cele mai multe ori transportul are o valoare extrem de mare, uneori ajungand la o valoare dubla sau tripla fata de cea a achizitiilor. Uneori depinde si de suma de care achizitionam si de tipul de curier pe care il preferam. Cea mai buna varianta este atunci cand transportul este gratuit, ramanand la latitudinea voastra daca doriti sa achizitionati un produs sau mai multe, cu o valoare mai mica sau mai mare.

In urmatoarele aproximativ 12 ore, SheIn va ofera transport gratuit la orice comanda. Totodata acestia au reactualizat stocurile, au introdus noi oferte si piese extraordinare, perfecte pentru acest nou inceput de an si pentru o garderoba cat mai fresh.

De asemenea, pe langa transportul gratuit, primiti o reducere substantiala de 40% pentru comenzile de peste 55$ si de 45% pentru cele de peste 105$.
Pana in prezent eu am fost foarte multumita de comenzile pe care le-am primit de la ei. Singura incovenienta a fost marimea produselor alese care nu s-a potrivit de fiecare data, de aceea va recomand sa fiti foarte atenti la detaliile referitoare la masuratori.
Eu am pus deja ochii pe cateva produse. Voi? Va recomand sa profitati de aceste oferte inedite si extrem de rare. Gasiti aici cateva produse la promotie.


Geaca/Jacket: http://goo.gl/0e887Y


Ghiozdan/Bag: http://goo.gl/JGjsSu



Papuci/Shoes: http://goo.gl/hYKWBC


You May Also Like

2 comments

  1. Imi place foarte mult rochia si geaca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place rucsacul. este foarte vesel. Pacat ca nu am avut bani sa pot da si eu o comanda!

    www.fashionwithcriss.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere