Rochii pentru primavara capricioasa

by - duminică, martie 27, 2016

Primavara este foarte capricioasa insa cred ca v-a reusi in cele din urma sa fie si stabila. Cred cu tarie ca este vremea sa ne lasam purtate de valul de copaci infloriti situati la orizont si de o garderoba noua.
Mie imi plac rochiile si de aceea v-am povestit de atatea multe ori despre ele. Alegand o rochie alegi si primavara in sine, Astazi m-am gandit sa va prezint o selectie de pe StarShinerS unde marea majoritate a rochiilor care vi le voi prezenta sunt cu maneca lunga, la un pret accesibil, perfecte pentru vremea de afara. Le poti asorta la o pereche de pantofi/sandale, cu o jacheta subtire sau chiar ca atare. Depinde de dorintele si evenimentele tale. De cele mai multe ori aleg sa port acest gen de rochite si cu colanti, pentru ca imi plac enorm rochiile tip pulovere lungi, sau adeseori aleg sa le intorc marginea si sa le asortez cu o pereche de pantaloni, o pereche de ghetute de primavara sau botine.
Cred ca sunt foarte multe combinatii pe care le poti avea cu o astfel de rochie. Trebuie doar sa-ti lasi imaginatia sa-ti zboare.


De ce as alege StarShinerS

In primul rand imi plac produsele lor la nebunie. In al doilea rand, marea majoritate a produselor sunt de firma, acesta nu reprezinta un aspect decisiv pentru mine, insa produsele sunt mai calitative fata de altele pe care le-ai putea achizitiona din comert. Gama este diversa, dupa cum bine se vede si portofoliul de produse atent selectionat.

Va invit sa vizualizati o selectie simpla si casual, pentru a le purta de zi cu zi sau care pot fi accesorizate lejer pentru un eveniment mai simplu si tototdata sa aveti o infatisare incredibila si confortul mult dorit.

Rochia Delicious Black este o rochita simpla cu mici insertii de dantela. Eu as purta aceasta rochie chiar si zilnic. Materialul mare extrem de fin si confortabil. E perfecta pentru o infatisare eleganta.


Sophisticated Figures Cream, sofisticata dar lejera, frumoasa dar nu foarte eleganta, perfecta pentru o tinuta casual. Materialul este moale si confortul este asigurat.


Rochiile tricotate nu trebuie sa lipseasca din garderoba voastra. Sunt extrem de frumoase si versatile. De asemenea sunt foarte calduroase si pufoase Le poti accesoriza cu o geanta simpla, o pereche de ghete scurte sau o pereche de botine, cu o curea in talie sau simpla. Proper Sensation Black este o alegere inspirata pentru primavara lui 2016.


Petreci mult timp la birou sau iti plac tinutele office? Cu siguranta rochia PrettyGirl ti se potriveste perfect. Este simpla si usor sofisticata, oferindu-ti o infatisare serioasa dar care iti va evidentia formele frumoase.

Care iti place cel mai mult?



You May Also Like

2 comments

  1. Acest site este perfect. are niste modele unicat si tare frumoase

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am comandat o singura data de pe Star Shiners un paltonas si am fost tare incantata de profesionalismul personalului. Imi plac aceste lucruri de la ei

    RăspundețiȘtergere