Rochiile mele preferate pentru primavara 2016

by - sâmbătă, martie 26, 2016

In acest nou an, odata cu sosirea vremurilor calduroase, am decis sa-mi adaug in garderoba cateva piese noi. Printre acestea, dupa cum unii bine stiti, am adaugat in cos tot mai multe rochii si salopete (ne pregatim intens pentru primavara si vara, nu?).
De ceva vreme am pus ochii pe rochiile din jaquard. Am si scris un ootd despre rochia mea din jaquard alba cu flori albastre intr-unul dintre articole.
La Romwe am gasit o gramada de astfel de rochii. Materialul este unul foarte bun iar imprimeul este etraordinar. Sunt perfecte atat pentru zi cat si pentru o ocazie. Astazi va prezint cateva tinute realizate din cateva rochii de jaquard cu imprimeu superb. Pretul acestora este de doar 11.99$, unul extrem extrem de bun si mic, pe care il puteti gasi doar la Romwe.

De asemenea incepe sezonul reducerilor speciale cu ocazia sarbatorilor pascale. Asa ca veti gasi enorm de multe oferte la Romwe.









Acestea nu sunt singurele modele pe care cei de la Romwe le au dar cu siguranta sunt preferatele mele. Care rochie va place cel mai mult? Care tinuta vi se pare cea mai frumoasa?


You May Also Like

2 comments