Have you seen? There are crazy fashion items over there!

Sunt o multime de lucruri frumoase in lumea aceasta si magazine online cu lucruri minunate. Astazi, am mai descoperit un magazin online pentru doamne si domni, cu multe chestii dragute, la preturi mici si rezonabile. Cum nu se putea altfel, mi-am plasat si eu prima comanda. Am gasit o multime de lucruri superbe la preturi destul de bune. De Rosegal ati auzit?

Pentru inceput am observat un extra bonus si anume transportul gratuit pentru orice comanda. Asta este o idee fantastica! Dupa cum stiti, transportul in destinatiile straine este destul de scump. De multe ori, unde transportul este influentat de greutatea comenzii, transportul depaseste cu mult valoarea produselor. Aceasta este o ocazie de care ar trebui sa profitam!
Am gasit o multime de lucruri superbe pe Rosegal. Rochii, pantaloni, genti si pantofi, dar si imbracaminte destinata barbatilor.
Lucrurile arata superb si de aceea nu puteam sa nu pun si eu ceva in cos. Mi-a fost atat de greu sa ma decid...!
De asemenea am gasit si alte lucruri dragute, pe gustul meu. M-am gandit ca nu ar fi rau sa stiti de ele si de acest magazin online cu lucrusoare frumoase. Ba chiar mi-am gasit perechea mult visata de pantofi/sandale cu aripi la care visam de foarte mult timp si care se gasesc cu greu. De asemenea au si sandale cu toc gros, preferatele mele, pe care le caut de mai bine ded 2 luni pe site-urile cu care colaborez si unde nu le-am gasit sau se aflau la un pret foarte ridicat. au chiar si accesorii de dama si barbatesti si chiar produse de make-up.
Sunt nerabdatoare sa incerc produsele Rosegal si sa vedem daca isi merita banii.

Cum vi se par produsele? Voi le-ati incercat pana acum?

Pantofi cu aripi/Butterfly pumps aici/here

Sandale cu toc gros/Sandals aici/here

Rochie/Dress aici/here

Rochie/Dress aici/here

Ceas/Watch aici/here

Perna/Pillow aici/here

Comentarii

Postări populare