Arome inspirationale

by - duminică, iulie 03, 2016

In lumea asta exista doua categorii de oameni: care incearca de toate si oameni selectivi. Unii nu dau importanta sezoanelor, sarbatorilor, pentru a alege si a consuma ceea ce le place. Atunci cand vine vorba de preferatele mele, sar cu usurinta peste orice inhibitii si ma servesc din plin. 
De altfel, se poate spune ca si ceaiurile sunt o arta destul de complexa. Sunt acei oameni care il servesc cu placere in orice anotimp sau cei care il prefera cand afara e ger de crapa lemnele. 
Eu servec ceaiul oricand, cu mare drag. Chiar acum doua ore am savurat o cana de ceai cu aroma de vin fiert si ieri una cu fructe de padure. Imi plac ceaiurile diverse speciale, calde sau reci. Imi da o stare revigoranta si proaspata. Totodata este un prilej de a consuma mai multe lichide si de a-mi mentine organismul perfect hidratat.


Green Winter by Arta Ceaiului

Pentru persoanele dornice de noutati si iubitori de ceaiuri, Ice Tea by Arta Ceaiului da startul sezonului de vara cu arome inspirationale, numai bune sa te racoresti si sa descoperi savoarea unei bauturi de proportii. Este 100% natural, bazat pe fructe si frunzele plantelor ce dau o savoare profunda. Cu gheata sau in combinatii inedite de arome, Arta Ceaiului te indeamna sa incerci arome diverse precum si o alimentatie echilibrata. Sunt un tonic excelent si un remediu pentru multe afectiuni.

Vara aceasta Arta Ceaiului ne propune sa incercam si un sortiment de combinatii exotice, combinatii din fructe tropicale si frunze racoritoare de menta, ginseng sau ghimbir, dar si alte combinatii inedite.
Poti combina oricand placutul cu dorintele tale, nu trebuie sa te limitezi la sezon si la ocazie. Cu siguranta toti prietenii vor fi incantati sa incerce un sortiment diferit de ceaiuri care-i va invalui in prospetime, trimitandu-i cu gandul la insulele exotice si la o vacanta bine meritata.


Juicy Raspberry by Arta Ceaiului

Noile arome indeamna toata familia si prietenii la rasfat. In sertarul cu ceai depozitez frecvent cateva arome obisnuite si cate autohtone: fructe de padure, vin fiert, mere, menta, rooibos, rooibos cu vanilie, musetel, etc. Cand vorbim despre o gama atat de diversa si mai ales, bazata pe concepte de productie naturale, tentatia de a-mi mari colectia e cu atat mai mare. Meciurile cu siguranta ne vor aduce impreuna. Sa nu uitam ca avem nevoie cu totii de o vacanta bine meritata si de o improspatare pe cinste.

Eu m-am indreptat in primul rand catre raftul cu ceaiuri rare. Mi s-a spus ca sunt arome inedite ce dateaza din dinastia Ming si Qing. Japonia si China sunt cateva tari renumite prin combinatiile tari si spectaculoase in ceea ce priveste arte culinare si bauturile selecte. De aici Huang Xiao cu orez si salate simple mi-a atras atentia. Cu siguranta nu l-am mai incercat si este un prilej perfect pentru a deslusi in gasca Arta Ceaiului.
Am trecut si pe la raftul destinat combinatiilor de arome. Stiai ca anumite sortimente isi schimba gustul in functie de temperatura acestora atunci cand sunt consumate? Spre exemplu, atunci cand sunt calde, pot avea o aroma pronuntata de vanilie si pe timp ce se racesc, poti simti arome usoare de portocala, trandafir, fructe de padure. Cu cat ceaiurile sunt mai diverse si mai complexe, cu atat senzatia este mai unica. De aceea eu as alege Juicy Raspberry, o combinatie fructata si energizanta de ceaiuri, sau Green Winter.
Huang Xiao by Arta Ceaiului

Sunt combinatii unice care ofera placere si improspatare pe parcursul intregului an. Tu ce servesti cu prietenii?

You May Also Like

0 comments