OOTD: Compleu din doua piese

by - joi, iulie 28, 2016

Dintre toate piesele de imbracaminte, preferatele mele sunt compleurile. Sunt cele mai veraatile si pot fi purtate ca atare sau in outfituri separate. Dintr-un compleu poti crea pana la 4-5 outfituri in functie piesele alese.

Cand mi-am plasat ultima comanda SheIn, aveam in minte unul spectaculos, foarte cautat de multime. SheIn este unul dintre putinele site-uri unde ma bizui sa fac orice alegere, pentru ca desi piesele se pot gasi si in alte locuri mai ieftine, calitatea este definitorie si materialele complet diferite.
M-am invartit peste tot in cautarea acestui compleu si ca tot romanul, sa fie cat mai ieftin. Alegerea SheIn nu a fost dpar la un pret destul de rezonabil si compleul s-a dovedit a fi o piesa de succes, extrem de lejera si versatila.

Two pieces outfit/Compleu: http://goo.gl/xgq77r

Compleul meu a fost S si cred ca ar merge chiar si la un M mai mic. Materialul este foarte placut, destul de gros la atingere si moale, nicidecum transparent.
Are acel model frumos care iti ofera o tinuta lejera si poate fi combinat in mai multe outfituri, combinand piesele cu alte produse lejere din garderoba ta. Poti alege un maieu simplu si pantalonii scurti, o fusta si tricoul.
L-am purtat de nenumarate ori pana acum si mi se pare incredibil. Ma bucur ca mi-a fost indeplinita dorinta si ca-l detin in sfarsit.

Voua cum vi se par compleurile?













You May Also Like

1 comments