Rosegal #3: Preferatele mele de sezon - sandalele cu toc gros

by - vineri, iulie 29, 2016

V-am spus ca am avut o comanda destul de plina la Rosegal. Repet: comanda mi-a ajung in circa doua saptamani si jumatate prin Belgium Post la posta locala, prin cea mai scumpa metoda de transport care a depasit insusi valoarea pachetului - Expedited Shipping. De asemenea, pentru oricine doreste sa comande, transportul standar este gratuit.
Sandalele au venit impreuna cu faimoasa rochie cu trandafiri, pietrele de unghii si cu alte maruntisuri despre care va voi vorbi in ultimul articol de sezon marca Rosegal.

Sandals/Sandale: http://goo.gl/SKonZt
Dress/Rochie: http://bit.lc/4zdp


In comanda mi-am adaugat o pereche de sandale (doar e sezonul, nu?), cu toc gros. Sunt adepta doar la tocuri mici si de preferat groase, pentru a fi cat mai comode si pentru a-mi pastra echilibrul. Am ales marimea 36 dar cred ca mi s-ar fi potrivit mai bine un 35. Avand in vedere ca sunt cam bulversata in ceea ce priveste marimile si ca in ultima vreme port 35, pot afirma ca marimea corespunde.


Mi-au atras atentia inca din prima clipa cand le-am vazut si stiam ca oricat m-as invarti in jurul lor tot nu le voi putea ocoli. Au un model frumos cu frunze, sunt din imitatie de piele intoarsa imbracata pe deasupra in pietre mici si stralucitoare. Au si un pret destul de ok, sunt si comode.






Well, imi plac doar mie sau si voua?

You May Also Like

1 comments