De la A la Z: Cum sa-ti vopsesti parul in culorile anului cu masca de par Loncolor

by - duminică, august 28, 2016

Nuantele pastel fac furori in jurul lumii. Cu siguranta le-ai intalnit pe strada, in reviste sau ai auzit despre ele la televizor. M-au fermecat si pe mine putin si m-au determinat sa-mi doresc un mov pastel sau lavanda.
Odata ce mi-am propus un tel, obisnuiesc sa ma informez foarte mult spre a face acel pas. In urma cu o saptamana, visul meu a fost sa am par silver. Am dat parului o tenta noua de blond cenusiu cu suvite silver despre care am povestit in acest articol. Am hotarat apoi ca-mi place prea mult nuanta de lavanda si ca imi doresc sa o incerc.


Trebuie neaparat sa tii cont de anumite lucruri cand iti doresti un pastel sau una din nuantele anului. Niciodata nu va iesi nuanta daca ai un par inchis. Acest lucru presupune automat decolorarea si daca nu ai experienta, iti recomand sa apelezi la un stilist specializat. Decolorarea distruge parul, deci vei avea nevoie de tratamente speciale daca te decizi sa faci acest pas. Dar tu esti aici pentru ca vrei sa-ti faci parul acasa, nu-i asa?

O alta varianta ar mai fi sa te vopsesti din aproape in aproape, cu nuante cu ton mai deschis decat culoarea actuala, pana ajungi la blond. Poti incerca acele game noi de vopsea care presupun deschiderea tonului pana la x nuante, asa cum ar trebui s-o faca decolorarea (nu am incercat, deci esti pe cont propriu).


Nuantele pastel si orice alta nuanta deschisa/trasnita, vor iesi ca pe prospect sau aproximativ, doar in cazul in care ai o baza blonda. Cand am decis sa-mi fac mov, aveam deja un blond auriu spre cenusiu, cu suvite argintii. Nu mi-am decolorat parul si prefer sa nu fac acest lucru prea curand. Prefer sa merg in pasi mici.


Pentru parul silver este necesar un ton violet iar pentru nuantele pastel, o baza cat mai deschisa, de preferat blond platinat, asa cum ar fi dupa decolorare. De aceea am renuntat momentan la silver. Cu toate astea, chiar daca ai un par blond auriu, poti ajunge cu usurinta la culorile anului si la violet, asa cum am facut-o si eu, fara batai de cap si fara a-ti distruge firul de par.


Pentru nuantele puternice, cel mai bine este sa apelezi prima data la un nuantator sau la o vopsea semi-permanenta.
Eu am apelat la nuantator violet si la masca de par Loncolor cu ulei de masline. Poate fi aplicata o data pe saptamana, lasata sa actioneze 30 minute, sau o poti combina intr-un bol nemetalic si sa o aplici pe par pentru 30-40 minute, pentru colorare. Rezultatul va fi un violet frumos, care mie imi place si care-mi scoate ochii albastri in evidenta. Pentru ca firele de par absorb extrem de rapid nuantatorul si pentru ca nu as fi vrut ceva uniform si inchis, am aplicat nuantatorul ca atare pe radacini si un amestec de nuantator si masca Loncolor pe restul parului. La final am obtinut un par mai sanatos, mai vioi si mai puternic, in nuante de mov. Sunt ceva mai intense, dar in timp se va decolora si cu ajutorul unor produse adecvate de ingrijire, voi ajunge la pastel.


Daca ti-a ramas gandul la un mov-pastel, incearca samponul nuantator gri-reflex Loncolor care va deschide tonul de mov, transformandu-l in mov pastel. Eu l-am achizitionat de pe Emag cu doar 7 lei si este mai bun ca orice alt sampon nuantator din colectia proprie. Nu uita dupa fiecare spalare sa aplici si o lotiune pentru par vopsit sa-ti protejezi culoarea.
Loncolor a lansat si o noua gama de nuante superbe semi-permanente, care iti ofera o culoare in voga. Iti recomand sa le incerci! Mie mereu mi-au placut produsele lor si am un intreg arsenal.


Nuantele anului sunt o schimbare subtila dar cu siguranta formidabila si de mare efect. Costurile la salon sunt foarte ridicate, asa ca iti propun sa incerci o schimbare temporara inainte de a face merele pas si sa vezi daca te avantajeaza. Incearca saptamanal masca de par Loncolor pentru a-ti mentine parul sanatos si nu uita sa apelezi la ea atunci cand te gandesti sa-ti nuantezi parul. Pentru orice sugestii sau curiozitati, iti sunt la dispozitie!


You May Also Like

4 comments