OOTD: New leather dress from Rosewholesale

by - marți, august 30, 2016

En
Leather clothes never been on my wishlist until recently. Sometimes you can find some simple and elegant items from material like leather. Rosewholesale is an fantastic store with great products and cheap items. Only on Rosewholesale and Rosegal i've found the items with accurate size. It's a big thing for me, becouse never find on other international websites the items that fit me perfect. Those does! The shipping is fast, two weeks as much on expented shipping.
Items are verry well packed and high quality. So, i really love and recomend this online store.



I choosed this leather dress but in a bigger size, my mistake. I hoped would be good, but once again Rosewholesale confirmed me that the size is accurate. But i couldn't resist, couse i really like it, so i took it. Why you should choose a leather dress like this? Is simple but sexy and elegant. Is not that kind of cheap and ugly dress. On Rosewholesale you can find alot of great items on your style. Really recomend this!

Ro
Hainele din piele sau imitatie de piele nu au fost pe lista mea de dorinte pana cu putin timp in urma. Uneori poti gasi gateva lucruri simple si elegante din materiale precum pielea/imitatia de piele. Rosewholesale alaturi de Rosegal, sunt singurele magazine online de unde imi pot achizitiona produsele fara griji. Marimea se potriveste perfect, spre deosebire de alte magazine online unde unui XS, corespundea chiar unui M.


Mi-am adus ulterior aminte ca am luat o marime mai mare. Mi-a placut mult, a fost foarte ieftina si am zis sa o incerc. Am observat ca poti crea niste vestimentatii foarte dragute si elegante cu astfel de haine din imitatie de piele, fara a exagera si fara a-ti oferi o infatisare vulgara.
Rochia este M, precum se vede imi este mare, dar chiar si asa imi place la nebunie. Imita pielea si latexul, dar este croita bine, nu accentueaza lenjeria intima precum ar face-o de obicei acest tip de material. La bust are un model simplu si frumos, care mi-a atras mie toata atentia. In plus, are si putin burete si cateva sarme care sa-ti permita sa o porti fara sutien (partea mea favorita, caci niciodata nu pot sta fara sutien).



Este extrem de fina dar in acelas timp si eleganta. Imi pare rau doar ca nu am gasit marimea mea.
Chiar va recomand site-ul Rosewholesale. Gama e difersa, lucrurile foarte faine si destul de calitative pentru un magazin cu produse chinezesti.

Voi ce parere aveti? Ati achizitionat ceva de pe acest site?






You May Also Like

1 comments