Fashion-24.ro: Rochii de seara si de zi

by - miercuri, octombrie 12, 2016

Oare doar vara ne gandim la rochii? De cateva zile ma trezesc cu ele in gand si caut motive sa le scot din sifonier, in multimea doborata de vremea crancena care ne-a luat prin surprindere. Cosurile de cumparaturi se umplu tot mai des cu geci de iarna si ghete, de ce nu as mai adauga si o rochie?

Rochiile merg de minune chiar si in sezonul ploios. Nu ai niciun motiv sa nu te bucuri de ele, chiar daca vremea incearca sa-ti puna bete in roate. Pentru un outfit ca la carte, elegant si iesit din limitele obisnuitului, alege o combinatie alcatuita dintr-o rochie de zi, o pereche de ciorapi grosi, cizme peste genunchi si o geaca de piele. 




De ce sa alegi rochii de zi in sezonul rece

In primul rand, toamna sunt cele mai mari reduceri la vestimentatia pentru sezonul precedent. Un alt motiv pentru care nu ar trebui sa refuzi o astfel de achiitie, il reprezinta preturile mici la colectiile speciale. Ti-am spus de nenumarate ori ca rochiile din jaquard sunt preferatele mele si ca intreaga colectie se mareste pe zi ce trece. I-am descoperit pe cei de la Fashion-24.ro care ofera multe rochii de zi, perfecte pentru a aborda in aceasta toamna un stil casual, pentru zilele de vara si pentru ocazii, 

De ce Fashion-24.ro

Acest magazin online activeaza pe piata romaneasca inca din 2014. Daca nu l-ai descoperit inca, m-am gandit ca ti-ar prinde bine sa stii ca aici gasesti o colectie fantastica de rochii, indiferent de ocazie. Comenzile se plaseaza online cu plata ramburs la primire, iar cumparaturile in valoare de peste 199 lei beneficiaza de transport gratuit.


Pe Fashion-24 iti poti alege niste rochii de zi sau rochii de ocazie,cu adevarat unice si superbe. Sunt foarte dificila in ceea ce priveste alegerea unei rochii noi, pentru ca este piesa mea favorita indiferent de sezon, insa mi-a fost extrem de greu sa-mi aleg favorita din catalogul cu rochii de seara Fashion-24.

Modelele existente in portofoliul online sunt pentru toate tipologiile de femei si pentru toate gusturile. Am gasit si niste rochii de nunta absolut fantastice, la preturi de pana la 5 ori mai mici fata de alte magazine. Gasesti inclusiv marimi mari, pentru doamnele si doamnisoarele cu o silueta mai voluminoasa ce vrea sa-si recapete farmecul. Tot aici gasim si accesorii sau incaltaminte moderna.

Conceptul celor de la Fashion-24 consta in ideea ca orice femeie, indiferent de varsta, buget sau preferinte, poate fi eleganta si aranjata indiferent de ocazie, chiar si prin intermediul unor investitii financiare scazute.


Preferatele mele, rochiile din jaquard, au pana la 50% reducere. Cu toate astea, n-as putea spune ca simturile mele s-au oprit catre acea categorie de rochii, cand intregul portofoliu de produse reuseste sa-mi satisfaca in totalitate cerintele si gusturile.


Tu crezi in puterea magica a unei rochii? Fashion-24.ro contureaza femeia din tine, scotand la iveala adevarata frumusete, eleganta si magia unei tinute de vis in orice sezon si pentru orice eveniment. 

You May Also Like

2 comments