Lenor Unstoppables from Buzzaar

by - joi, octombrie 27, 2016

Buzzaar Romania mi-a oferit sansa de a incerca noua gama Lenor Unstoppables, alcatuita din perle parfumate pentru haine cu pana la 80% mai parfumate.
Anterior am incercat doar detergent granulat, adus de rude din afara tarii, insa perlele Lenor au fost ceva cu totul si cu totul nou pentru mine.
In primul rand, vreau sa declar ca Lenor este preferatul meu si singurul balsam pe care il pot folosi. Toate celelalte marci de balsam imi produc diferite alergii la nivelul piele, asadar, Lenor este intotdeauna in casa mea.


In kit-ul Buzzaar am primit o sticla de Lenor si alte 10 kit-uri cu monstre Lenor Unstoppables, pe care le-am impartit colegilor si prietenilor, dar si rudelor (daca ar mai fi fost...). Nu a trecut mult timp si lumea m-a intreabat daca merita folosite, daca merita acest produs achizitia. Pentru cei care nu au mai fost monstre disponibile, va detaliez totul astazi.


In primul rand da, cu siguranta voi reachizitiona aceasta noua varianta. Se gaseste in 3 arome pe placul tuturor. Eu am primit varianta fresh, pe albastru, care este o adevarata nebunie.
La prima utilizare a acestuia, nu am mai adaugat si un alt balsam si nici cantitatea propusa pe brosura, de doar 18 grame (cam 3 sferturi de masura). Am adaugat circa 10 grame, dar parfumul a fost atat de intens, incat doua zile intreaga casa a mirosit a prospetime, in conditiile in care rufele au fost uscate afara, nu in casa. Rufele au fost la fel de parfumate si catifelate, chiar pentru o perioada mai indelungata fata de un balsam obisnuit si chiar fata de versiunea lichida.


Prin urmare, Lenor #Unstoppables vine intr-o formula concentrata cu noi arome fresh. Poate fi utilizat si impreuna cu balsamul lichid, care va oferi un parfum si mai unic si mai intens.
Va recomand si voua aceasta noua versiune. Cu siguranta nu veti regreta! Sunt curioasa daca si voi ati avut ocazia de a incerca acest balsam, asa ca daca aati facut-o, va invit sa va spunetiparerea printr-un comentariu.
Am realizat si o tinuta inspirata #Unstoppables. Merita un like? Atunci va astept pe Facebook.


You May Also Like

1 comments