Los Angeles de Romania si regim hotelier de patru stele

by - miercuri, octombrie 19, 2016

S-a sarbatorit cu mare fast! A fost mai bine decat m-as fi asteptat. Strainii au fost extrem de surprinsi de lucrurile pe care le-au descoperit la noi in tara! Era de asteptat ca aceasta conferinta sa fie realizata intr-o locatie spatioasa, suficient de moderna si cu vedere catre centrul orasului.

Stiu ca mai putin de 50% din directorii de companii isi permit sa creeze un eveniment corporate de-a dreptul deosebit, asa cum vezi doar in filme, precum in marele zone: Las Vegas, Los Angeles sau New York. Am pregatit luni in sir fiecare detaliu, pentru ca totul sa fie invaluit in perfectiune, pana la cel mai mic detaliu. Rezultatul a fost cu mult peste asteptari!

Asa am facut primul meu sejur in Bucuresti. Unora inca li se pare demodat sa nu fi avut sansa de a calatori in capitala sau in alte mari orase ale tarii. Nu-i vorba ca nu-mi plac calatoriile, dar pur si simplu nu gasit ocazia potrivita. A fost ocazia perfecta sa evadez din provincie si sa traiesc o experienta unica in Los Angeles de Romania - Bucuresti.

Privind in ansamblu, capitala este plina de lucruri interesante, peisaje din povesti (Parcul Herastrau), sectoare cu specific aparte. Fata de provincia in care locuiesc eu, la capitolul modernism as putea spune ca exceleaza: o mare diversitate a magazinelor, constructii impresionate cu acces turistilor, multe muzee, populatie civilizata, decor stradal de vis in perioada sarbatorilor.

Tocmai ce ne sosise o invitatie din partea marilor companii de top, pentru Gala Firmelor, eveniment organizat in fiecare an intr-una din cele peste 30 de tari partenere, cu o traditie de peste 10 ani, Noi am avut onoarea de a stabili locatia evenimentului corporate si de a pregati detaliile, pas cu pas. Conferinta a debutat cu un speech, sustinut de catre castigatorii anului anterior, care ne-au impartasit cateva dintre tacticile abordate pentru a atinge succesul. Atmosfera a fost relaxanta, si ne-am putut desfasura in voie, fara prea multe emotii sau temeri.


Asa am ajuns sa fiu oaspete la unul din lanturile hoteliere Hotel Residence. Ne-am orientat in cautarea unui hotel modern si a unor sali de conferinta in Bucuresti, pentru ca evenimentul sa se desfasare intr-o maniera placuta. locatia sa fie accesibila tuturor, iar serviciile oferite sa fie de cea mai buna calitate. Totodata, cei sositi din provincie sau reprezentantii firmelor din strainatate, necesitau un loc confortabil pentru odihna lor. De aceea am ales Arc de Triomphe, situat in apropiere de centrul Bucurestiului si Parcul Herastrau, ceea ce le ofera turistilor ocazia de surprinde locatii minunate.

Hotelul Arc de Triomphe este inspirat din moda pariziana si este unul dintre primele hoteluri boutique din lume, primul si unicul hotel de acest gen din Romania. Zona este extrem de linistita, aglomerata adeseori de turistii linistiti, care sunt pretutindeni fascinati de lucrurile pe care le-au descoperit in Romania.


Impreuna cu colegii, ne-am cazat in jur de ora 15. Ziua hoteliera incepe la ora 12 si se incheie a doua zi, la aceeasi ora, timp in care poti savura lejer micul dejun sau sa recapitulezi experientele si trairile capatate in cadrul serii anterioare.


Inca de la intrare ne-am intalnit cu aerul luxuriant, serviciile de top, cu personalul extrem de, amabil care ne-a ajutat sa ducem bagajele in camere. Am simtit din tonul angajatilor acea caldura si ne-a bucurat dorinta lor de a ne fi alaturi la orice impas, lucru de nepretuit. Camera mea a fost extrem de spatioasa, decorata cu detalii simple, usor vintage, dar de o ordine nemaintalnita si un mini bar plin cu sampanie si gustari. Ne-au stat la dispozitie pliantele cu informatii pentru turisti (zone de vizitat, diferite servicii publice din interiorul si din afara hotelului, etc), asternuturi albe ca fulgii de nea si insotite de arome proaspete, baile erau dotate cu produse de ingrijire si accesorii de stilizare, etc. Ba chiar am putut elabora discutiile de afaceri si ulterior, dupa terminarea evenimentului, intr-o atmosfera relaxanta la spa si jacuzzi.


Sala de conferinte a fost ordonata minunat! A cuprins perfect invitatii iar sonorizarea a fost excelenta. Ne-am servit si din micul bufet pregatit de catre cei mai renumiti maestri bucatari. M-am simtit de parca as fi fost intr-o vacanta, nicidecum in scop de afaceri!

Micul dejun a fost delicios! Bogat in fructe, legume si preparate delicioase, insotite de un sir de bauturi pentru o dimineata de rasfat, adiere blanda de toamna pe o terasa enorma in aer liber, savurand fiecare clipa a unei zile perfecte de duminica.


Trebuie sa recunosc faptul ca am ramas cu un gust dulce-amar, fiind necesar sa ma reintorc in provincie. M-am simtit mai bine ca acasa, rasfatata de serviciile unui regim hotelier de lux, care ne-a oferit oportunitatea de a realiza o conferinta importanta, intr-un cadru intim, pregatit cu mare atentie si promptitudine din partea personalului hotelier.

Am fost felicitati de catre tarile partenere pentru alegerea acestui hotel din Bucuresti, care ne-a oferit un eveniment impecabil si noi oportunitati in domeniul afacerilor. Nu ne-am reintors acasa cu mana goala, caci am castigat si unul dintre marile premii. Acum asteptam cu mare drag sosirea noului an, cand vom participa cu placere la un nou eveniment corporate si care, la alegerea marilor lideri, se va desfasura tot la Arc de Triumphe din Bucuresti.

In opinia mea, acest hotel este unul exceptional, fiind o locatie pe care as putea s-o asociez cu cele mai fastuoase locatii hoteliere Los Angeles. Organizarea personalului, ordinea si aspectul mirobolant al hotelului, te duc cu gandul la serviciile luxoase oferite intr-una din cele mai cunoscute zone din State Unite, sediul lanturilor hoteliere marca Hotel Residence fiind chiar in Los Angeles. Cred ca imaginile spun totul! Cine a mai fost aici?

Articol scris pentru SuperBlog 2016.

You May Also Like

2 comments