Navigatie multimedia pentru soferi profesionisti

by - luni, octombrie 31, 2016

Ma tot intreb pe cand o sa apara acea legislatie pentru femei, pe care s-o respecte barbatii. Intotdeauna, pe locul din drepta sau pe bancheta din spatele, pot spune ca ma bucur de indicatiile pretioase ale unui instructor de cinci stele. Nu-i rau sa ai la dispozitie un ghid auto gratuit, dar totusi, sa nu exageram: femeia la volan nu este atat de periculoasa precum o furnica in jungla.
La stanga, la dreapta, strecoara-te, parcare laterala si tot felul de astfel de indicatii pentru incepatori ... incepatori. Nu m-ar deranja, daca nu as avea un sistem de navigatie multimedia care sa-mi ofere indicatiile precise si sa-mi ofere toate informatiile necesare in trafic.

Ador sa am o companie placuta alaturi de care pot face schimb de idei si experiente, insa uneori tind sa cred ca masina personala nu este doar o metoda comoda de transport, ci cu timpul a devenit parte din rutina mea zilnica, modul meu de a ma relaxa intr-o companie mai mult decat adorabila: eu, cu mine, cu visele mele, cu muzica in masina la maxim, etc.

Si daca tot m-am ales cu reprosuri grave, cum ca as cheltui prea mult pe cosmetica si tot felul de lucruri obsesive dedicate femeilor, ultimii bani din pusculita i-am dat pe un sistem de navigatie auto, pe care il mentionam anterior.
Imi doresc doar un barbat, nu o statuie cicalitoare, care-mi tine mereu socoteala la orice lucru si care nu ezita sa-mi reaminteasca de fiecare data ce soferita de exceptie pot deveni sub presiune psihologica. M-am documentat putin si am gasit: sistem de navigatie universala multimedia, compatibil cu simpatica mea masina roz, cu senzori de parcare, GPS, sistem de operare Android de ultima ora, filmare in trafic si tot felul de chestii noi si utile, pentru fiecare miscare orientata cu maxim de raspundere. Adica un fel de barbat extrem de simpatic, multifunctional, care ilustreaza diferite chestii doar la cerere si nevoie, cu numele de Edotec.

Ok! Dar de ce asta?

Un fleac! Probabil cea mai usoara alegere, cu toate ca la partea de tehnica si tehnologie, nu sunt intocmai de nota 10. Intr-adevar, recunosc, nu-i poti da unei femei un produs in teste. Stii rezultatul final, nu-i asa? Testam de le sar capacele si chiar ne place sa avem onoarea!
Scumpul asta mic, Edotec, vine testat din fabrica, adica functioneaza ca la carte imediat dupa instalarea pe masina proprie, ceea ce inseamna ca nu trebuie sa ne preocupam prea tare la partea de ingeniozitate, instalare si mod de functionare. Gama de produse este destul de variata, fiind o alegere sigura pentru orice tip de automobil, cu livrare directa din stoc, adica nu trebuie sa astepti zece ani sa-ti vina produsul. Fiecare comanda este insotita de transport fulgerator si de factura, binenteles, nu va lipsi o garantie de 24 luni, pe care o poti utiliza pentru reparatii sau eventuale defecte de functionare. Au chiar si produse resigilate pentru buzunare mai mici. Si daca la tehnic tot sunt varza, Edotec are si suport tehnic constant. Brio!


Dar sa-ti povestesc si despre cum era viata mea inainte de Edotec.



Era o zi obisnuita. Ma grabeam de zor printre aglomeratia de pe autostrada, in timp ce domnul din dreapta mea ma sfatuia sa ma strecor printre masini ca musca in lapte. Destinatia? La geografie am trecut cu bietul cinci, deci sa zicem ca la partea de orientare nu mi-am permis sa-l contrazic. Dar vezi tu, cozile sunt monotone si la primele ore ale diminetii am nevoie de putina invigorare. El scoate repede telefonul si da sa-l conecteze cat ai zice peste, pentru putin divertisment, stiri, muzica, etc. Asta inseamna baterie in minus, dar cine se plange mai apoi ca pierde o multime de apeluri telefonice, ca deh ... nu-i decat o baterie de 1500 mAh. Si cand o multime de soferi nebuni se intreceau precum la curse, era musai si o camera cu filmare in trafic, in caz de un accident neprevazut, la care am fost predispusi de cateva ori,



Cu greu, am ajuns si la destinatie, dar parcarile putine si spatiile inguste, m-au pus in fata unui moment jenant si dificil pentru a duce o misiune aparent simpla, la bun sfarsit, fara incidente si fara a pierde o multime de timp. Unde erau senzorii aia de parcare?

Prin urmare, cu Edotec pot spune ca am capatat control pe deplin in trafic. Sistemul modern de navigatie reprezinta punctul meu de orientare, siguranta si divertisment. Edotec este definitia unui sistem de navigatie modern, pentru soferi profesionisti.


Articol scris pentru SuperBlog 2016.

You May Also Like

0 comments