Review: Fond de ten cu orhidee si vitamina E de la Bottega Verde

by - vineri, octombrie 28, 2016

Saptamana trecuta am primit inca o comanda Bottega Verde, brandul meu favorit. Produsele lor par a fi perfecte pentru pielea mea, de aceea pot spune ca am capatat o usoara obsesie si cu siguranta voi deveni client fidel.


Nu au lipsit din comanda gelurile de dus parfumate, dar m-am reintors la make-up si am adaugat si un fond de ten rezistent la transfer. Sau cel putin, asa zice "prospectul".
Am zis totusi sa schimb maniera si sa va ofer ocazia de a ne cunoaste mai bine. Asa ca am filmat special pentru voi, un clip cu balbaieri, incurcaturi si fel de fel de preferinte.

Pe scurt, va pot spune ca nuanta aleasa de mine este mai inchisa cu un ton-doua, dar cu picaturile de nuantare, pot folosi acest produs fara probleme. Are consistenta lichida, un miros usor parfumat datorita extractului de orhidee si mie imi ofera o acoperire mica spre medie.

Picaturi pentru deschiderea nuantei de la TheBodyShop.
(Multumesc Georgiana! Love!)

Utilizand acest produs nu am intampinat nicio alergie, tenul meu fiind extrem de sensibil si necesita alegeri delicate. Totodata, aplicat intr-un singur strat, fondul de ten asigura o acoperire mica si o rezistenta la transfer. Este perfect pentru machiajul fresh, cat mai natural, zilele arzatoare de vara sau pentru persoanele fara probleme semnificative ale tenului.

Pentru mai multe detalii va invit sa vizionati clip-ul si nu uitati sa-mi lasati impresiile voastre, sugestiile si orice alte comentarii, fie aici, fie la clip. Va astept sa va abonati si acolo, si daca va place, nu uitati sa-mi scrieti feedback-ul vostru. Pupici!


You May Also Like

5 comments

  1. Frumos accent ai ,esti simpatica foc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai ce am dat si eu o comanda la ei! :)
    O sa vezi ce mi-am luat...daca esti abonata la mine:P
    PUpici

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi esti atat de draga ce accent ai. Clipul foarte dragut felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am urmarit cu foarte mult interes videoclipul de la sfarsitul articolului. Intr-adevar, ai un accent foarte simpatic si esti frumoasa. Imi era dor sa mai citesc articole de-ale tale. Am avut o perioada destul de lunga de inactivitate pe blogurile altor persoane, dar acum mi-am facut in sfarsit timp sa citesc vreo cateva articole. Legat de Bottega? Si eu am primit niste produse de la ei. Sunt extrem de multumita de calitatea produselor lor.

    Pupici <3
    http://lifestylecuteo.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere