Supa de perisoare din piept de pui cu Maggi

by - joi, octombrie 27, 2016

Imi place la nebunie faptul ca in ultima vreme am fost extrem de inspirata in bucatarie. Cele mai mune sortimente de sezon sunt ciorbele si supele, iar Maggi asteapta cu nerabdare raspunsul la provocarea lansata.
Dupa supa de galuste si ciorba de gaina, m-am gandit la o supa cu perisoare, la care am visat toata saptamana. Abia asteptam sa ajung acasa ca sa gatesc cea mai buna supa de perisoare, care sa-mi potoleasca toate poftele. Trebuie neaparat s-o incerci si tu! Este la fel de simpla si usor de preparat precum reteta traditionala, dar cu usoare modificari, ramanand un adevarat deliciu pentru intreaga familie.


Ingrediente:

  • Pentru supa:
- supa de gaina;
- zarzavat  - patrunjel, pastarnac, morcov, ceapa, etc;
- cuburi delicat cu gaina Maggi;
- bors.

  • Pentru perisoare
- un piept de pui;
- 2 oua;
- 2 linguri de gris.
- delicat Maggi;
- o ceapa medie;
- un varf de sare;
- cateva fire de patrunjel.

Mod de preparare:

Dupa ce s-a fiert carnea, am scos carnea separat, pe care am programat-o pentru niste racituri, si am adaugat sarzavaturile de iarna (legume congelate) la fiert. Dupa ce acestea au fiert am adaugat si putin bors (puteti folosi bors Magic).

Intre timp am pregatit si perisoarele. Pentru asta am folosit un piept de pui (crud), pe care l-am spalat bine si l-am tocat la masina, alaturi de ceapa, oua, gris in loc de orez (ies mai usoare si mai gustoase), patrunjel (poate fi inlocuit cu marar), varful de sare si putin delicat. 
Am facut din compozitie bilute mici pe care le-am adaugat in oala la fiert pentru circa 20-30 minute (se gusta evident). La final am adaugat un cub de Maggi cu gust de gaina si putina sare. 




Mai simplu de atat nu se putea! Pofta buna!


You May Also Like

2 comments

  1. Fac si eu ,multumim de reteta ,nu am mai facut demult ciorba de perisoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu imi vine sa cred. M-ai lasat cu gura cascata cu reteta asta. Mie imi place foarte mult ciorba de perisoare. Interesanta schimbarea asta, de la ciorba de perisoare la supa de perisoare. Probabil ca o sa o incerc si eu cat de curand :)

    Pupici, draga mea ^_^
    http://lifestylecuteo.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere