Cum aleg bloggerii un restaurant pentru evenimente speciale

by - vineri, noiembrie 18, 2016

Pentru pregatirea unor evenimente deosebite este necesar un restaurant cu servicii exceptionale. Nu este suficienta implicarea personalul impecabil si decorul luxuriant al restaurantului, o atentie deosebita avand si meniul, precum si decorul mesei.
Spre deosebire de publicul obisnuit, care-ti poate lasa o vaga impresie despre care poate fi alegerea potrivita, bloggerii au tendinta de a descrie pe larg serviciile de care acestia beneficiaza, astfel incat orice cititor sa aiba la dispozitie informatiile necesare pentru o alegere perfecta.


Chiar daca nu ai trecut in revista un eveniment special, serviciile pe care un restaurant le ofera iti pot oferi o stare mai buna de spirit, un moment unic alaturi de cei dragi. De aceea, daca esti in cautarea unei locatii perfecte pentru un mic dejun, o reintalnire cu prietenii, atunci este momentul sa-ti pregatesti lista cu cele mai accesibile si rafinate localuri. Cu pasi repezi ne intampina si sarbatorile de iarna iar programarea evenimentelor neceseta gandita minutios si planificata anticipat asa cum se cuvine.

Si am dat zilele trecute peste Ionica, nepriceput de fel, care imi lasa un comentariu "urgent" si ma roaga sa-l contactez de indata ce-l observ. Era in cautarea unui restaurant cu specific mediteranean unde s-o ceara de nevasta pe iubirea vietii lui si s-a gandit el ca eu, ca blogger, as avea experiente personale care sa-l determine sa aleaga corespunzator. Curiozitatea mea a luat oarece amploare si m-am gandit sa nu-l las balta pe om. I-am luat frumos emailul, mi-am luat inima in dinti si asa am inceput sa discutam pe larg despre detalii si nevoile personale privind evenimentul.


Prin numeroase cercetari am gasit doua optiuni care pareau a satisface cele mai pretentioase gusturi. Cititorul vroia ceva special, eu eram convinsa ca am redus cautarile rezumandu-ma la cele doua vestite restaurante din Bucuresti: Olivers si Citroniers, gazdele unor meniuri exceptionale din cadrul lantului hotelier Residence Hotels.

In primul rand ne-am programat un tur virtual ca sa vedem ambele locatii. Este foarte important sa explorezi terenul life, chiar sa incerci serviciile oferite, atunci cand este posibil. Ne-am oprit apoi si am degustat din priviri preparatele biorestaurantul Oliviers. Aratau cu adevarat exceptional! Astfel ne-am convins ca acest restaurant din Bucuresti nu incanta doar prin aparientele unui decor luxuriant, ci si prin intermediul unui meniu culinar de exceptie, pentru care zeci de bucatari profesionisti lucreaza cu pasiune, zi de zi.




Restaurantul Olivers este inspirat din detalii nonconformiste, dotat cu un mini bar desprins din povesti, elemente simple dar rafinate si aere usor vintage. Restaurantul ofera un cadru intim placut, pentru gusturile celor mai rafinate personalitati, acest restaurant din Bucuresti fiind potrivit chiar si pentru intalniri familiale sau formale. Atmosfera se incinge cu selectiile bauturilor rafinate in compania calduroasa si atmosfera prietenoasa.



Seria de restaurante Residence Hotels ofera o capacitate de 20-300 locuri, intr-un cadru prestabilit si cu posibilitatea de fi optimizat dupa preferintele clientilor. Totodata un beneficiu al restaurantului Olivers precum si al celui Citronels, este faptul ca personalizarea evenimentului poate fi realizata exclusiv de catre personalul acestora, atat in materie de sonorizare cat si decor, programe de entertainment si tot felul de activitati specifice evenimentului in curs de formare. Acest lucru iti ofera posibilitatea de a castiga timp pentru a organiza pas cu pas decursul evenimentului.


Astfel am reusit sa ofer cititorului cea mai buna optine pentru un eveniment de nota 10 care sa atraga aprecierea tuturor invitatiilor si sa ramana o amintire exceptionala in viitor.
Biorestaurantul Oliviers este situat in incinta Arc de Triomphe, Sectorul 1, in apropierea parcului Kiseleff. Asteptam impresiile tale!

Articol scris pentru SuperBlog 2016.

You May Also Like

2 comments

  1. Ideea este bună, originală, dar ar fi trebuit tratată cu mai multă atenție - ai omis litere sau semne de punctuație, iar un link este pus pe un cuvânt cheie greșit. Oricum, noi îți mulțumim pentru articol și te așteptăm cu drag la Gală! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,
    Am avut nunta la restaurant PRESTIGE si vreau sa spun ca a iesit exact cum imi doream.
    As vrea sa iti fac o recomandare pe parte de video daca iti trebuie am lucrat cu cei de la http://www.madvideo.ro (Madalin Dumitru si Sorin Militaru) vreau sa spun ca daca mi as mai face nunta din nou tot pe ei i-as alege cu cea mai mare incredere.

    RăspundețiȘtergere