De ce sa NU cumperi de pe eLider

by - sâmbătă, ianuarie 14, 2017

Acest articol cuprinde parerea personala referitoare la ultimele comenzi Elider, din decursul ultimelor luni. Mentione faptul ca acest articol nu este sponsorizat in niciun fel.

Elider este unul din magazinele universale din Romania. Aici vei gasi o multime de produse pentru casa si uz personal, de la chestii aparent banale pentru curatenie, pana la haine si accesorii.
Acestia detin atat magazinul online, iar pentru fiecare comanda exista o taxa unica de transport de 21.99 lei, dar si magazin fizic in Iasi, de unde va puteti achizitiona lucrurile favorite.


Realizez comenzi de pe Elider Shop inca din septemprie 2016 si cred ca de-a lungul timpului mi-am format o parere care va poate ajuta sa va decideti daca merita sau nu, sa achizitionati produse de pe Elider.

Nu cumpara produse de pe Elider daca:


  • Esti in cautarea unor lucruri de firma - Elider vinde o multime de produse angro la preturi extrem de mici, lucruri care nu apartin unei firme renumite de haine, accesorii pentru casa, samd. Desi unele produse nu par extrem de aspectuoase, in realitate, produsele alese de mine s-au comportat mult mai bine decat m-as fi asteptat. In plus, cand cei apropiati vor surprinde produsele (exemplu: haine, incaltaminte), nu vor intreba de marca, ci vor fi atrasi de modul in care produsele arata si cum te evidentiaza.
Ghete de casa Elider si patura Disney- circa 20 lei fiecare
  • Vrei doar produse scumpe - Nu doar produsele la preturi exorbitante pot fi calitative. Am adaugat in ultimele comenzi doua perechi de papuci de casa, care inca le folosesc cu drag si acesta este un mare WOW, avand in vedere ca dupa circa o luna papucii de casa obisnuiti devin inutilizabil. Am ales incaltaminte foarte confortabila, imblanita, calduroasa, rezistenta si extrem de atractiva. O alta experienta poate fi legata de patura de copii, la care nu am dat importanta marimii, crezand astfel ca va sosi o patura mare si extrem de subtire. Efectul a fost fix contrar: am primit o patura mica, cu un imprimeu Disney dragalas, groasa si pufoasa, care acum este indispensabila pentru mine. Este extrem de moale si calduroasa incat nu-mi vad serile fara ea.
Adidasi inalti - circa 50 lei

  • Daca iti place sa cheltui enorm de mult -  Produsele fiind atat de ieftine si intr-un numar atat de mare, mi-am permis sa fac achizitii ieftine si utile. Toate au si o rezistenta destul de indelungata, ceea ce mi-a oferit sansa de a economisi considerabil pentru a-mi satisface alte "pofte". Astfel mi-am permis un gadget de ultima ora care va fi curand in posesia mea.
  • Daca nu ai rabdare - Dupa plasarea fiecarei comenzi, un reprezentat al firmei te va contacta sa confirme cele alese si sa-ti ofere detalii suplimentare in legatura cu produsele alese. De cele mai multe ori personalul acorda si 15-20 minute daca este nevoie, pentru a-ti masura incaltamintea sau hainele, pentru a verifica impreuna stocurile, culorile, etc. Personalul este unul de elita, extrem de atent si rabdator, astfel incat, daca esti o persoana indecisa, aici nu exista personal care sa rabufneasca si sa iti faca afirmatii rautacioase, pe care adesea le intalnim in magazinele fizice.
Botosei de casa - 20 lei

  • Azi comanzi, maine primesti - Dupa contactarea telefonica pachetul este pregatit. Asa ca a doua zi te poti astepta ca pachetul sa ajunga la tine. Livrarea se face prin GLS si mie imi place la nebunie acest lucru, pentru ca mereu am intalnit curieri seriosi si politicosi.
Prin urmare eu am de zis doar lucruri de bine de acest magazin online. Am indraznit sa achizitionez si cadouri de aici, care au facut o impresie extrem de buna. Trebuie sa cauti cu atentie ce ti se potriveste. Daca te-ai decis sa comanzi de pe Elider, asteapta-te si la o impachetare cum n-ai mai vazut pana acum. Prrodusele sunt mega impachetate si ai toate sansele ca la comandarea unei perechi de colanti, sa primesti si un umeras pentru ei (ultima comanda Elider).

Sunt convinsa ca daca ar exista un asa personal la fiecare companie/magazin din Romania, experienta cumparaturilor ar fi mult mai placuta. Jos palaria, Elider!

You May Also Like

2 comments

  1. O SA INTRU SI EU PE ACEL SITE ,MULTUMIM DE RECOMANDARE.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar asa! :D Eu mi-am luat de la ei oale si cratite, ca o gospodina veritabila ce sunt. Sunt foarte multumita de calitatea lor asa ca ma laud mereu cu ele cand imi vin neamurile in vizita.

    RăspundețiȘtergere