Poeziile, monedă de schimb pentru cafea sau ceai
Comunicat de presă
“Plătește cu poezie” a ajuns la cea de-a 5-a ediție. Peste 270 de cafenele din țară acceptă anul acesta versuri în schimbul cafelei
Pe 21 martie se “plătește cu poezie” în peste 270 de cafenele din România pentru al 5-lea an la rând. De Ziua Internațională a Poeziei, Julius Meinl îi îndeamnă pe români să își redescopere creativitatea la o ceașcă de cafea.
În urma unui sondaj realizat de Julius Meinl, a reieșit ca mai mult de 80% dintre oameni se simț deziluzionați de starea actuală a lumii, iar explorarea părții creative a sinelui poate ajuta la îmbunătățirea perspectivei asupra vieții. De aceea, Julius Meinl continuă și în acest an campania “Plătește cu Poezie”, o inițiativă manifestată la nivel global care să ofere oamenilor optimism prin poezie și inspirație prin cafea.
Este dovedit științific faptul că poezia poate avea un impact pozitiv asupra emoțiilor noastre, iar momentul unei cafele este un excelent prilej de inspirație. Cu siguranță, la un anumit nivel, există un poet ascuns în fiecare dintre noi, tot ceea ce trebuie să facem este să-l redescoperim și să-l readucem la suprafață. Marca de cafea vieneză invită clienții în locațiile participante, cu ocazia Zilei Mondiale a Poeziei, pe 21 martie, să-și regăsească sinele poetic. Astfel, toți cei care aleg să participe la această campanie pot folosi versurile ca monedă de schimb pentru a primi o cafea sau un ceai, la alegere, din partea casei. Harta locațiilor participante din întreaga lume poate fi consultată AICI.
“Feed the poem”, live, pe 21 martie
Tot de Ziua Internațională a Poeziei, oricine intră pe pagina oficială de Facebook Julius Meinl poate deveni muză pentru artiști. Internauții sunt invitați să lase un comentariu cu o poezie preferată, iar trupa Otherside, împreună cu Helen vor interpreta în timp real, începând cu ora 13:00, toate versurile primite de la aceștia.
Vorbind despre această campanie, CEO-ul Julius Meinl, Marcel Loffler ne îndeamnă să participăm la această inițiațivă: “Alăturați-vă să plătiți cu poezie și experimentați modul în care o simplă ceașcă de cafea poate inspira momente creative și poetice în viața noastră.”
Anul trecut, campania-manifest a reușit să strangă peste 18.000 de poezii scrise de români din peste 70 de orașe din tară, toate acestea în schimbul cafelelor oferite în locațiile participante.
Maxime, ambasadorul global “Plătește cu Poezie”
În misiunea sa de a inspira lumea prin intermediul poeziei, Maxime Buchi, artistul fondator al revistei cult și al salonului de tatuaje - Sang Bleu, s-a alăturat manifestului Julius Meinl, devenind ambasadorul global oficial al campaniei “Plătește cu poezie”.
Prin tatuajele sale devenite deja populare, Maxime “așterne” poezie pe piele, dar își ia, de asemenea, angajamentul de a-și extinde viziunea și spre alte forme artistice de exprimare. Astăzi, Sang Bleu este o revistă, un centru cultural, o galerie de artă pop-up și un label de modă.
Maxime consideră că atât poezia, cât și tatuajele sunt expresii ale unor adevăruri și vulnerabilități care pot să fie folosite pentru a ne elibera sinele creativ. Artistul a creat peste 1300 de tatuaje în cei 8 ani de carieră, unul dintre cei cu care lucrează constant fiind Kanye West.
Precum Julius Meinl, Maxime crede în vocea interioară a oamenilor și vrea să le trezească creativitatea pentru a crea o lume mai bună și mai inspirată. Anul acesta, campania “Plătește cu poezie” se va desfășura la nivel global în 1468 de cafenele din 37 de țări.
Despre Julius Meinl
Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile sale tradiționale: cinci generații de experiență în cafea și ceai, produse premium și servicii excelente oferite clienților. Julius Meinl este un ambasadorul global al Culturii Cafenelei Vieneze și astăzi inspiră oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze.
La nivel mondial, în fiecare zi, 5 milioane de cești cu cafea Julius Meinl oferă consumatorilor un răgaz creativ și momente poetice. 40.000 de clienți din sectorul gastronomiei și business din 70 de țări se bazează pe cafeaua și ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de tări, fiind lider de piață în Austria, Rusia și Dubai.
Julius Meinl Industry Holding în cifre:
• 700 de angajați la nivel mondial;
• Prezentă pe piată în peste 70 de tări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 dintre acestea;
• Aproximativ 40,000 de clienți la nivel mondial;
• Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);
• Cifra de afaceri anuală în 2016: 162 milioane de euro
Concluzii suplimentare despre cercetarea Julius Meinl
Julius Meinl a efectuat un studiu în ianuarie 2017, printr-o firmă de cercetare de piață din Marea Britanie, sondaj online prin care s-au chestionat 2000 de adulți. Rezultatele reieșite arată că:
- Peste o treime dintre cei chestionați se simt puternic dezamăgiți de starea actuală a lumii;
- 57% se simt optimiști cu privire la anul 2017;
- Jumătate dintre aceștia nu fac nimic pentru a îmbunătăți perspectivele asupra vieții;
Descoperirea poetului interior
- Dintre cei care au scris vreodată versuri, majoritatea (57%) nu au mai scris din copilărie;
- Jumătate dintre cei intervievați cred că poezia ar trebui să fie scrisă de cei cu o educație aleasă sau literați;
- Doar unul din 10 oameni crede că poezia ar putea să fie scrisă de oameni obișnuiți, nu numai de oamenii cu o educație aleasă sau fani ai literaturii;
- 7% dintre oameni nu au citit niciodată o poezie.
Julius Meinl crede că modul perfect pentru a ajuta la deblocarea creativității este cafeaua, misiunea Julius Meinl fiind aceea de a inspira oamenii să aducă mai multă poezie în lume prin pași mici, dar semnificativi.
These pic are just wow. I need them in my life! ^^ They are really cute! You will like to see more fashion from here.
RăspundețiȘtergere