OOTD: Review the sweetest high waisted ornate print a line Sammydress skirt

by - marți, aprilie 25, 2017


 Buna, draga mea! Astazi am revenit cu un nou outfit inspirational pentru tine. Ti-am pregatit un outfit tare "dulce", care mie imi place la nebunie. Cireasa de pe tort este o fusta foarte colorata, cu un peisaj superb, de pe Sammydress.




Am descoperit de curand acest magazin online chinezesc de imbracaminte, incaltaminte si tot felul de accesorii. Ce-mi place la el enorm de mult este faptul că produsele par foarte frumoase si moderne. Au zeci de modele de unde-ti poti alege de toate.
La inceput m-am speriat putin, cand am vazut preturile. Deloc piperate, chiar extrem de mici, ceea ce m-am facut sa ma indoiesc de calitatea lor.
Am avut o adevarata surpriza. Lucrurile pe care le-am primit sunt fabuloase, uimitoare! Calitatea lor este destul de ridicata, iar produsele alese de mine sunt chiar mai frumoase in realitate.
Primul produs pe care l-am ochit, a fost aceasta fusta putin peste genunchi, cu un peisaj senzational. Are o bata elastica in talie, deci fiind o marime universala de potriveste la orice tipar.


Este o achizitie pe care v-o recomand din toata inima! Chiar daca saptamana trecuta, cand am facut aceste poze, nu m-am dat batuta si am ales sa o port intr-o tinuta potrivita de sezon: o maleta peste un tricou sa-mi tina de cald, o pereche de ciorapi grosi si o pereche de botine confortabile cu toc gros.
Fusta asta merge in zeci de tinute pentru orice sezon.


Legat de transport, eu l-am ales pe cel rapid, care este destul de scump, dar voi puteti opta pentru cel standard, care este mult mai ieftin (doar cativa dolari), doar ca va dura ceva mai mult pana va sosi.
Transportul rapid s-a realizat prin EUPDQ - Chronopost, o firma cu legatura la noi prin DPD. In ziua in care a ajuns in tara, l-am si primit. Deci extrem de repede, in circa o saptamana jumatate, cu tot cu weekend-uri si prima zi de Paste.

Mi-am mai ales si alte lucruri frumoase pe care vi le voi prezenta in postarile ce urmeaza.
Prin urmare, eu sunt extrem de incantata de aceasta fusta din satin. O super achizitie din punctul meu de vedere. Tu ce părere ai?


                                  
Ochelari/Glasses: Prisma Optic Bacau
Par/Hair: Schwarzckopf Cool Blonde
Fusta/Skirt: aici/here









You May Also Like

0 comments