Rosegal wishlist: Why to choose prom dresses white

Adeseori evitam orice piesa de garderoba ce este de un alb imaculat. Albul exprima puritate (oare nu ne mai simtim la fel de puri incat sa nu fim demni de aceasta alegere?) si cu siguranta desi este ceva mai pretentios de purtat, nu vad un motiv pentru care ar trebui evitat.

Rochie/Dress aici/here



Ce-ai spune de o rochie alba? Când am rasfoit site-ul meu preferat Rosegal, am descoperit numeroase rochii albe, perfecte pentru vara sau pentru ocazii (prom dresses white). Cand altii opteaza pentru rochiile negre la un eveniment, tu poti iesi din anonimat cu o rochie alba.
Vestea cea buna este ca Rosegal ofera transport standard gratuit si ultimele comenzi plasate au ajuns la posta locala. Produsele sunt calitative sau un pret accesibil.
Asadar, cu sosirea verii si pentru toate ocaziile care de anunta, ai acum toate motivele sa-ti comanzi una sau mai multe rochii albe.

Prima mea sugestie sunt rochiile din dantela. Am gasit pe acest site cateva modele de rochii albe dantelate pur si simplu perfecte.

Rochie/Dress aici/here

Am mai gasit si rochiile albe maxi, rochii vaporoase si perfecte pentru anotimpul călduros. Modelul ales de mine mi se pare extrem de sexi si confortabil.

Rochie/Dress aici/here




Tot de aici mai putem alege si rochii albe mai simple, lungi sau scurte, pentru a le purta zi de zi. Albul te fereste de razele puternice ale soarelui intr-o proportie ridicata, accentuandu-ti chipul si pielea luminoasa.

Rochie/Dress aici/here


Tu ce parere ai despre rochiile albe?

Comentarii

Postări populare