OOTD: Lace red prom dress

by - sâmbătă, mai 20, 2017

Sunt sexi, impunatoare si scot din anonimat orice tipar. Rochiile rosii sunt cele mai atractive piese vestimentare pentru evenimentele speciale. And this is my kind of red dress!


Toate ne intrebam la un moment dat cum arata tinuta de vis sau cum ar trebui sa arate rochia noastra la un eveniment. Alegerea nu este intocmai simpla. Trebuie sa facem cea mai buna alegere in functie de statura, de inalttime si avand grija sa nu neglijam preferintele noastre personale. Este greu, dar nu imposibil. Un alt criteriu dupa care ne ghidam adeseori este pretul. Multe dintre noi suntem in cautarea unor rochii accesibile fix din pricina faptului ca anticipam faptul ca nu le vom purta si la alte evenimente. Deci, s-ar putea sa fie o alegere pentru o singura purtare.

Dupa ce am surprins-o in multe ipostaze, mi-am dorit ca ea sa fie urmatoarea rochie pereche pentru evenimentele urmatoare. Rosie, binenteles, lunga pana in pamant si nu oricum, ci din dantela, care se lasa usor pe linia corpului. Era perfecta daca nu as fi fost atat de slaba, incat acest S ales de mine este putin mai mare fata de marimea care mi-ar fi trebuit (un XS care nu exista in stoc). In conditiile acestea o recomand unui S-M.
Insa cel mai mult mi-a placut livrarea rapida prin Chronopost, alias DPD pe teritoriul Romaniei. Intr-o saptamana de la plasarea comenzii pachetul avea sa soseasca direct la destinatie, fara taxe suplimentare sau alte drumuri.


Am asortat-o cu peerechea mea preferata de pantofi cu aripioare, pe care am achizitionat-o tot de pe Rosegal la un pret cu mult mai mic fata de modelul realizat de designer. Spre surpinderea mea, au fost mai comode decat balerinii si fata de adidasii mei. Pentru mine a fost incredibil sa pot purta in sfarsit o pereche de tocuri comfortabile.

Coronita de flori mi-a oferit un aer de premianta (cum mi-au zis ajutoarele mele) si cred ca a fost o alegere destul de indrazneata. 
Totusi, in opinia mea este o rochie destul de frumoasa pentru o persoana cu forme, care nu necesita prea multe accesorii datorita dantelei si a nuantei ce scoate orice femeie din anonimat.

Voi ce parere aveti?


Lace red prom dress: https://goo.gl/6grIjH
Wings pink sandals: https://goo.gl/N277up















You May Also Like

1 comments