De 15 ani in casele voastre. Hai si tu la concertul Phoenix!

by - vineri, iunie 30, 2017

Bucuria copilariei a inceput acolo, unde natura isi etala frumusetea si pretioasele atuuri ca un adevarat artist. Asa a luat nastere dragostea si pasiunea fata de natura, care de 15 ani poarta numele Dacia Plant.

De 15 ani sunt sortate cu dragoste plantele in mix-uri aromate si remedii naturiste cu care au crescut toti membrii familiei noastre. De la ceaiuri, la siropuri si comprimate, toate avand o concntratie din 100% plante naturale miraculoase, au adus bucurie de milioane de ori in sufletele noastre.

Si pentru ca orice aniversare trebuie sarbatorita cu fast, suntem invitati cu mic, cu mare, pe data de 2 iulie in Piata Sfatului din Brasov, sa sarbatorim cei 15 ani de existenta si sanatate de la mama natura. Va fi un concert de zile mari, acompaniat de una din cele mai vechi si renumite formatii din Romania - trupa Phoenix.



De ce am ales Dacia Plant in toti cei 15 ani de activitate

Cei de la Dacia Plant se mandresc cu fiecare client si privesc cu drag la cei 15 ani de activitate, in care au impartasit numai sanatate si bucurie. Sunt pe primele locuri in topul brandurilor brasovene, cat si in inima romanilor de pretutindeni.

Fata de alti producatori, ei au fost cei care au lasat vorbele deoparte si au trecut la fapte. Ei sunt cei care si-au luat angajamentul de a transmite unei generatii intregi valorile tarii mele. Prin Dacia Plant am retrait bucuiaa copilariei mele, cand mama imi insira beneficiile naturii asupra sanatatii mele. Nu am incetat nici-o clipa sa cred in valorile mamei si in puterea naturii! Mereu au fost acolo pentru mine, de fiecare data cand am avut nevoie.


De-a lungul timpului am adunat amintiri impreuna, bune si rele. Insa mereu, intr-un colt de raft, se ascunde pretutindeni cea mai eficienta solutie. Si e la fel ca odinioara: 100% din culturi bio, cu acelasi parfum de sarbatoare, in acelasi ambalaj care conserva proprietatile miraculoase.

Dacia Plant ramane remediul perfect atat in sezonul rece, cand imunitatea imi este in pericol, dar si in sezonul cald, cand e vremea este potrivita pentru cura de detoxifiere. Forta binefacatoare a plantelor ma ajuta sa fiu energica si sanatoasa pe parcursul intregului an. In plus, fiecare comanda ma surprinde cu oferte promotionale si reduceri la cele mai indragite retete stravechi, inovatiile de astazi.

Sarbatorim impreuna?



You May Also Like

0 comments