OOTD: Vesta din imitatie cu blana

by - marți, iunie 27, 2017

Buna, draga mea! In acest articol vreau sa-ti prezint ultimul articol din comanda precedenta Rosegal. De fapt, este utimul articol din comanda care a ajuns prin DHL si care a necesitat plata unor taxe destul de ridicate. Ca intotdeauna, eu va recomand metoda gratuita de transport, unde pentru 2$ in plus puteti primi si numar de urmarire. Cu sau fara acesta, in proportie de 90% din comenzile de la ora actuala ajung la posta locala.

Nu am foarte multe de zis despre ea, in afara de faptul ca este vesta mea favorita. Mi-as fi dorit sa-ti fi aratat aceasta vesta intr-o tinuta mai spectaculoasa, insa din pacate vremea nu-i de ea. Vara este cel mai bun sezon pentru a achizitiona produse de iarna, caci acum sunt la reduceri.

E o vesta superba din imitatie de piele, o imitatie foarte bine facuta. Pana la guler este inzestrata cu blana. Nu are captuseala, insa mie mi se pare o adevarata piesa de toamna-iarna. Este extrem de versatila, conmfortabila si calduroasa. Cu siguranta in sezonul rece o veti vedea in multe postari.


 Pe site este disponibila si varianta pe alb, pe care imi doresc de asemenea sa o adaug la colectie. Este una din cele mai frumoase veste pe care am vazut-o pana acum. Dupa eticheta am observat ca este fabricata de o casa de moda traditionala din Italia. Este atat de bine croita incat se aseaza perfect pe corp. Va las si link-ul catre ea spre finalul postarii.

Voi ati purta astfel de veste?







Sandale/Heels: http://goo.gl/Eppy36






You May Also Like

0 comments