Review: Ser intaritor Iceveda cu muschi de Islanda si amla indiana

by - marți, iunie 27, 2017

Mireasma unei tarte cu visine intr-o seara de iunie e tot ce ti-ai putea dori. Iceveda face parte din noua gama de produse naturiste vegis.ro care si-a facut locul la mine pe rafturi. Preferatul meu, un ser cu muschi de Islanda si amla indiana, te duce cu gandul la bunatatile apentisante ale bunicii, mare iubitoare de prajituri.

Era putin peste miezul noptii. Radiam de fericire, ceea ce m-a facut sa-i scriu Alexandrei un mesaj interminabil plin de multimiri. A fost martora atunci cand am decis sa fac acele alegeri in noua comanda, iar ea parca ar fi stiut ca vor fi sufletul meu pereche.


Despre serul intaritor Iceveda va pot spune ca m-a cucerit de la prima aplicare prin parfumul delicios. Ma abtin cu greu sa nu-l confund cu o prajitura.
Intareste parul cu adevarat si aplicat pe parul umed, dupa uscare am observat ca parul meu e mai matasos ca niciodata. Dupa decolorarile de acum 3 luni imi pierdusem speranta. Am consumat multe uleiuri si lotiuni de par intr-un timp foarte scurt. Dar nu m-am zgarcit, in speranta ca voi reusi s-o scot la capat.

Deja dupa primele 2 utilizari, parul meu a devenit foarte moale. Nu e o chestie de 5 minute, o noapte, asa cum mi se intampla cu produsele din trecut.
Se descalceste mai usor si e foarte bogat. Nu e nevoie decat de 2-3 puff-uri. Serul vine intr-un flacon de tip spray care permite o dozare usoara, direct pe firul de par. Se absoarbe foarte repede iar parfumul dulce persista usor cel putin o zi.
Varfurile mele inca sunt problematice, inca uscate, insa nu la fel de mult ca odinioara.Cel putin imi pot trece mainile prin par, mi-l pot mangaia si pot radia de fericire acum ca e pe calea cea buna.


Am ajuns la concluzia ca un produs bun de par, eficient isi va arata adevaratul potential pe parul extrem de deteriorat. Este bine sa evitam continutul ridicat de substante chimice, sintetizate, care doar vor simula anumiti componenti ai firului de par, oferind o senzatie temporara de hidratare.

Zilele trecute am rasfoit din nou portofoliul Vegis si am observat ca in aceasta varianta a gamei Iceveda se gaseste si un gel de dus, sampon, respectiv balsam de par. Sunt tare curioasa daca au acelasi parfum si actioneaza la fel de bine.

Din testele facute, Iceveda este singura gama care m-a convins a fi un brand natural in proportie de minim 90%. Dar despre asta si despre celalalt produs la fel de delicios achizitionat din gama Iceveda de la Vegis, va povestesc data viitoare.

You May Also Like

1 comments