Ustensilele necesare pentru a-ti deschide un Copy Center
Te-ai gandit sa-ti incepi o noua afacere? Visezi sa fii propriul sef si sa nu-ti spuna nimeni ce trebuie sa faci la locul de munca?
O buna afacere poate fi un Copy Center, practic un magazin specializat in copiere si imprimare documente, respectiv vanzarea articolelor de papetarie. Aceste lucruri sunt extrem de cautate si daca alegi sa deschizi un astfel de centru intr-o zona in care nu se gaseste un astfel de magazin, cu siguranta vei avea un succes de proportii.
Este un domeniu extrem de profitabil, cu articole indispensabile pentru intreaga populatie indiferent de zona.
Pe langa furnizorii de articole de papetarie (hartie, dosare, folii, pixuri, creioane, etc) vei avea nevoie de personal si cel mai important, de un dealer autorizat pentru achizitia sau inchirieri copiatoare A3.
Pe piata romaneasca exista dealeri care iti permit achizitia, inchirierea sau reconditionarea unor astfel de echipamente, la preturi avantajoase. Trebuie sa ai in vedere alegerea unui dealer profesionist, serios, transparent si mai ales autorizat, cu o experienta vasta de lucru in relatiile cu clientii si in oferirea de servicii profesioniste.
Avand in vedere ca iti doresti sa deschizi un centru, recomandarea mea este sa alegi aparatura profesionista si o gama cat mai variata de articole in domeniu disponibile vanzarii. Trebuie sa ai in vedere achizutia unei imprimante multifunctionale sustinuta de un producator renumit, care beneficiaza de asistenta necesara in caz de interventii.
Se pare ca din acest punct de vedere imprimantele Tochiba sunt unele din cele mai recomandate. Chiar daca pretul acestora ti se poate parea o avere si esti la inceput de drum, trebuie sa stii ca ai si posibilitatea de acumpara o astfel de multifuncfionala profesionista resigilata sau sa o inchiriezi.
In acest mod ai garantia ca vei avea o afacere durabila si de succes, care iti va pune in evidenta spiritul de antreprenor si vei iesi in evidenta spre deosebire de concurenta.
Tu te-ai gandit la o astfel de afacere?
Pe langa furnizorii de articole de papetarie (hartie, dosare, folii, pixuri, creioane, etc) vei avea nevoie de personal si cel mai important, de un dealer autorizat pentru achizitia sau inchirieri copiatoare A3.
Pe piata romaneasca exista dealeri care iti permit achizitia, inchirierea sau reconditionarea unor astfel de echipamente, la preturi avantajoase. Trebuie sa ai in vedere alegerea unui dealer profesionist, serios, transparent si mai ales autorizat, cu o experienta vasta de lucru in relatiile cu clientii si in oferirea de servicii profesioniste.
Avand in vedere ca iti doresti sa deschizi un centru, recomandarea mea este sa alegi aparatura profesionista si o gama cat mai variata de articole in domeniu disponibile vanzarii. Trebuie sa ai in vedere achizutia unei imprimante multifunctionale sustinuta de un producator renumit, care beneficiaza de asistenta necesara in caz de interventii.
Se pare ca din acest punct de vedere imprimantele Tochiba sunt unele din cele mai recomandate. Chiar daca pretul acestora ti se poate parea o avere si esti la inceput de drum, trebuie sa stii ca ai si posibilitatea de acumpara o astfel de multifuncfionala profesionista resigilata sau sa o inchiriezi.
In acest mod ai garantia ca vei avea o afacere durabila si de succes, care iti va pune in evidenta spiritul de antreprenor si vei iesi in evidenta spre deosebire de concurenta.
Tu te-ai gandit la o astfel de afacere?
Comentarii
Trimiteți un comentariu